• Kjexet

2009

Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?

• Svar på tråden 2009
  • vilja76
    Bröllopsdrömmaren skrev 2008-03-15 13:31:10 följande:
    ja den var speciell och mkt elegant och romantisk
    Ska gå och titta på den till veckan Den från Ellisbridals ser ut att vara ngt liknade fast axelbandslös.
  • Bröllopsdrömmaren

känns ganska svårt att veta vad man passar i också, ser hur mkt fina klänningar som helst på bild men man vet ju inte om de framhäver rätt saker

• vilja76
    Bröllopsdrömmaren skrev 2008-03-15 13:38:29 följande:
    känns ganska svårt att veta vad man passar i också, ser hur mkt fina klänningar som helst på bild men man vet ju inte om de framhäver rätt saker
    Precis! Om man inte behöver prova först så kan man ju hitta klänningar hur billigt som helst men det skulle aldrig funka för mig.
  • Bröllopsdrömmaren

men om man går till en butik och provar olika modeller och hittar några man gillar, så kanske dessa går att hitta billigare, eller begagnade, eller från Kina i ens storlek!

• Zsarah

vi har ändrat oss,det blir inget sommarbröllop utan istället ett vinterbröllop, vi har siktat in oss på 14.2.2009 (alla hjärtans dag) Får se hur det passar med kyrka och fest stället bara.

• April2oo9

Zsarah:

var ute i god tid, alla hjärtans dag är ett ganska populärt datum.. Är det på en helg eller mitt i veckan?

• April2oo9

Zsarah:

var ute i god tid, alla hjärtans dag är ett ganska populärt datum.. Är det på en helg eller mitt i veckan?

• Bluebride

varför ändrar ni?

Zsarah skrev 2008-03-15 14:10:27 följande:
    vi har ändrat oss,det blir inget sommarbröllop utan istället ett vinterbröllop, vi har siktat in oss på 14.2.2009 (alla hjärtans dag) Får se hur det passar med kyrka och fest stället bara.
  • April2oo9

Grymt fina klänningar :)
    Är mammaledig jag också, tom augusti så jag har tid att fixa och dona på :) hur gammal är din skatt?

vilja76 skrev 2008-03-15 07:19:31 följande:
    Va fin den var Vi ska gifta oss på pingstafton 2009 och har bokat kyrka och lokal. Har b örjat att begära in offerter från cateringfirmor osv. Är mammaledig just nu så jag tänker passa på att få så gott som allting färdigt för när jag börjar jobba igen kommer jag inte ha tid. Har hittat 3 klänningar som jag gillar:www.pronovias.com/index_entrada.asp ( gå in på pronovias och det är klänning nr 1 som heter Diamante.www.lilly.nu/ Klicka på Lilly så är det klänning nr 2 i andra raden.ellisbridals.co.uk/collections.html Klicka på romantic och sen är den den 4e klänningen.Kom gärna med åsikter!
  • vilja76
    April2oo9 skrev 2008-03-15 17:24:08 följande:
    Grymt fina klänningar :)Är mammaledig jag också, tom augusti så jag har tid att fixa och dona på :) hur gammal är din skatt?
    Visst är det skönt att kunna planera utan stress? Men jag slår vad om att jag kommer att stressa ihjäl mig ändå Han är 8 veckor, har även en dotter som blir 5 i höst. Din då?