• Kjexet

2009

Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?

• Svar på tråden 2009
  • sokkerstruten

nja, det är lite svårt när ingen ska veta. Dessutom så måste vi köpa en skrivare, och vi kom fram till att det kommer gå på lika mycket som att beställa kort! Använder aldrig skrivare annars!

Bluebride skrev 2008-03-14 08:53:22 följande:
    ingen som kan hjälpa dig då?
  • Bröllopsdrömmaren

ja då kan ni ju lika gärna beställa

• Bluebride

kan du inte låna någons skrivare och stå för en patron. Det skulle jag ställa upp på. Jag skulle gärna hjälpa till så

sokkerstruten skrev 2008-03-14 15:13:54 följande:
    nja, det är lite svårt när ingen ska veta. Dessutom så måste vi köpa en skrivare, och vi kom fram till att det kommer gå på lika mycket som att beställa kort! Använder aldrig skrivare annars!
  • sokkerstruten

Tack så mycket! Det var snällt! Men jag är inte i sverige, så det kan bli lite svårt...:)

Bluebride skrev 2008-03-14 15:55:34 följande:
    kan du inte låna någons skrivare och stå för en patron. Det skulle jag ställa upp på. Jag skulle gärna hjälpa till så
  • Bluebride

ja, då kan det bli svårt, vart e du?

sokkerstruten skrev 2008-03-14 16:34:29 följande:
    Tack så mycket! Det var snällt! Men jag är inte i sverige, så det kan bli lite svårt...:)
  • Bluebride

oj, det var en bit

sokkerstruten skrev 2008-03-14 17:16:19 följande:
    Usa, texas
  • sokkerstruten

hehe ja ;) Så jag planerar härifrån!

• Danielaa

Hej tjejer!

Låter som de e fler som kommit igång å planerer lite!
    Jag har kikat lite grann på lite av allt möjligt, klänning har jag titta på massor, å har typ 100 som e superfina... men ingen bestämd ännu! Å inbjudningskort å festprogram osv har jag såklart börjat fundera på.. Kommer göra dom själv eftersom ett av mina större intressen e scrapbook... KOmmer nog tyvärr bli dyrare för mig å göra dom själv än å beställa färdiga har jag märkt... Håller på å hjälpa min pappas blivande fru me deras kort nu å de drar lätt iväg i pris om man inte håller i pengarna där... Men så får de va, så kul å göra själv å så mycke mer personligt!

Kyrkan har vi valt "vår" kyrka. den ligger typ 5-10 min promenad hemmifrån å både jag å min son döptes där å sambons mammas begravning hölls där... så de känns bra att vara i samma! Lokal har vi inte hunnit kolla på ännu, men de e väl på gång snart!

Har ni hunnit fundera på färger/färgtema? Eller ska ni ha de?
    För oss blir de nog nåt me rosa inslag iaf, jag har alltid vart en rosa tjej så de passar bra! Ska bara hitta nåt som passar till å som blir mer frän sambons håll oxå om man säger så!

Ojojoj... Nu blev de långt, hoppas ni orkade läsa!

Ha en bra helg!