• Kjexet

2009

Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?

• Svar på tråden 2009
  • sokkerstruten

hehe nja det svider ju att betala för skaker man kan göra själv, för att det ska se någorlunda vettigt ut så det är väl mer att man tvingas betala å se glad ut! hehe

• April2oo9

sokkerstruten: inte pysslig? :P

• sokkerstruten

hehe nja kanske om jag verkligen sätter mig ner och någon annan kommer på hur det ska göras.. men i slutändan så är jag nog inte så pysslig av mig alls, kul i fem minuter och sen lägger jag ner det. Inte så bra om man ska göra massa inbjudningar!

• Bröllopsdrömmaren

april2009
    det kan säkert bli hur bra som helt oavsett budget. har läst en del inlägg här där folk lägger 100 000:- på en enda dag, allvarligt talat: om jag hade 100 000:- skulle jag använda en del till bröllop och en del till annat. skulle aldrig kunna bränna så mkt pengar på en enda fest. (hur viktig den än är)

för att vi skulle veta OM vi hade råd med bröllop (väntar hellre lite så att man kan få sitt drömbröllop) så funderade vi på hur många gäster o hur vi ville ha det redan förra sommaren. kom fram till en vettig summa till budget o sen när det började kännas möjligt ekonomiskt var det läge att ta upp ämnet bröllop igen

• Bluebride

ingen som kan hjälpa dig då?

sokkerstruten skrev 2008-03-13 22:35:43 följande:
    hehe nja kanske om jag verkligen sätter mig ner och någon annan kommer på hur det ska göras.. men i slutändan så är jag nog inte så pysslig av mig alls, kul i fem minuter och sen lägger jag ner det. Inte så bra om man ska göra massa inbjudningar!
  • vilja76

Hänger på här om det går bra? Ska gifta oss på pingstafton 2009.

• Bluebride

välkommen

vilja76 skrev 2008-03-14 08:57:15 följande:
    Hänger på här om det går bra? Ska gifta oss på pingstafton 2009.
  • I hjärta J

Hej alla!!
    Vi gifter oss den 1 augusti 2009.
    Så man kanske får hänga här med er då??

• Bluebride

klart du får vara med

I hjärta J skrev 2008-03-14 14:52:06 följande:

Hej alla!!Vi gifter oss den 1 augusti 2009.Så man kanske får hänga här med er då??