• Kjexet

2009

Vilka är tidigt ute, som vi, och planerar bröllop nästa år dvs 2009?

• Svar på tråden 2009
  • April2oo9

haha :)

jodå, www.annsfbk.se.. Så klickar du på bröllop uppe i menyn och så är det sista klänningen på första sidan..

• Bröllopsdrömmaren

shit vad fin!! verkligen hur snygg som helst, och speciell!

• April2oo9

Ja, jag har fastnat.. Jag har aldrig varit på bröllop då jag sett någon liknande

• Bröllopsdrömmaren

grattis till ett bra val men den passar jättefint med silvertema tror jag... frågan är väl vilka färger buketten ska ha om du inte vill (får ) ha rosa?

• April2oo9

då får den bli helt vit, kanske något silverinslag.. Är inte så duktig på blomtermer, men det brukar sitta nån rund grej runt stjälkarna och denkanske kan gå i silver :)

• Zsarah
    Housefrun skrev 2008-01-06 20:55:07 följande:
    Ska också gifta mig 2009, den 4/7. Är det helt galet att börja planera redan nu? ska dessutom ha en bröllopskoordinator. Snacka om att man har ett kontrollbehov då man kollar upp allt innan bröllopskoordinatorn har kommit med förslag på saker!
    Vi ska också gifta oss den 4 juli har börjat planera, sett lite på klänningar, funderat på färgteman, börjat med gästlistan:D
  • vilja76
    April2oo9 skrev 2008-03-14 23:20:06 följande:
    haha :) jodå, www.annsfbk.se.. Så klickar du på bröllop uppe i menyn och så är det sista klänningen på första sidan..
    Va fin den var

Vi ska gifta oss på pingstafton 2009 och har bokat kyrka och lokal. Har b örjat att begära in offerter från cateringfirmor osv. Är mammaledig just nu så jag tänker passa på att få så gott som allting färdigt för när jag börjar jobba igen kommer jag inte ha tid.

Har hittat 3 klänningar som jag gillar:

www.pronovias.com/index_entrada.asp ( gå in på pronovias och det är klänning nr 1 som heter Diamante.

www.lilly.nu/ Klicka på Lilly så är det klänning nr 2 i andra raden.

ellisbridals.co.uk/collections.html Klicka på romantic och sen är den den 4e klänningen.

Kom gärna med åsikter!
  • vilja76
    Bröllopsdrömmaren skrev 2008-03-15 09:54:59 följande:
    jag tyckte klänningen på lilly.nu var väldigt fin!
    Visst är den??!! Det är halterneck och det vill jag egentligen inte ha men jag gillar klänningen så pass mycket att jag nog ändrar mig...
  • Bröllopsdrömmaren

ja den var speciell och mkt elegant och romantisk