• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Ab: Tackar som frågar, W mår mycket bättre, han är pigg som vanligt och har humöret tillbaka (både det glada och det bestämda )Så nu är han tillbaka på dagis. Jag jobbar hemma lite idag innan jag ska på ett möte kl 15.
    Hur mår du själv? Förkylningen bättre??

• Ab fab

frujj
    ang panelgardiner. Mamma handlade i Kållered igår- Tyglagret (ligger vid sängjätten) De hade massor av gardiner - hon köpte två längder för 49 kr!

• Bauti

Hej!

Hoppas jag oxå får en liten present i dag av darlingen.
    jag skall laga en dundermiddag.
    Till förrätt blir det garatinerad hummer och till varmrätt blir det slottsstek med sås, gele & brysselkål.
    Sedan är vi nog sprängfyllda.

Nibla: jag vill oxå till Malaysia, får jag hänga på?

Abbe: Bra ide med Tyglagret. Behöver tyg för att dra rämsor till min trasmatta jag håller på att göra. Skall nog dit i morgon efter tomteverkstaden.

• Ab fab

mamma brukar handla tyger på loppis till sina mattrasor. där brukar hon hitta bra o billiga tyger.

nibla-du som kommer fr sjuhärad. hittade info om en inredningsaffär i Borås- systrarnas allehanda på Alingsåsvägen. Såg himla kul ut

• Bauti

Dett är inte sant!!!!!!!!!
    Min vänninna, vars far det var begravning för förra veckan, hennen mor har hittats död i hemmet.
    Precis som om hon inte sörje tillräckligt.
    Jag sitter bara och bölar. Lider verkligen med henne. Varför just hon?
    Hon har det jobbigt som det är.
    Mest rädd är jag för att hon inte skall orka.
    Henne fars död tog henne så hårt, trots att hon visste att han skulle dö. Och nu detta.
    Livet är så orättvist ibland.

• Ab fab

o stackars din vän. Vilket elände. Hoppas ditt stöd hjälper din vännina.

• Nides

Godmorgon tjejer.

Oh herregud, jag bara ryser... Livet är itne rättvist. :(

• Nides

Annars så är jag väldigt glad att det är fredag. Igår firades med blommor o chocklad.
    Hoppas att alla andra hade det bra.

Addiz, jag är så himla nyfiken på Era bilder. :)

Nibla, vilken gullig N du har! J skulle aldrig få för sig o göra nåt sånt, inte va jag tror iaf.

Abbe: Kul att R tyckte om ettiketerna!

• Ab fab

hej nides. blommor o choklad känns som en perfekt alla hjärtans dag

Jag är baskemig snuvigare idag. fasiken va jag är trött på detta

• Nides

Usch va trist... verkar nästan som om förkyldningen är lite förtjust i dig. Hoppas att du känner dig bättre snart. nu när är helg o ¨så!!!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...