Abbe: fyllehund?!?
Nibla: vad gulligt av N!
Jag tillhör en av de lyckliga som har en man som faktiskt skickar blommor till mitt jobb emellanåt, man känner sig väldigt uppskattad =)
Idag blir det dock inga blommor, vi sa att vi inte skulle fira idag för vi åker upp till Östersund i em, men jag har köpt en liten Brie-ost formad som ett hjärta som vi kan mumsa i oss i bilen... Vi åker upp för att träffa två av Ls marskalkar och så ska vi titta på lite skidskytte...
Jag har ju tackat ja till en ny tjänst på jobbet, och jag hade löneförhandling i förrigår. Fast "förhandling" är väl att överdriva... Jag fick ett erbjudande som det "förväntades" att jag skulle acceptera. Det gjorde jag också, men jag var INTE nöjd med det jag fick för att ta den nya tjänsten. =( Så jag var ganska nere, men så pratade jag med mamma: och hon tröstade och sa: Om du är nere så tänk bara på hur ledsna de kommer att vara på ditt jobb när du lämnar dem. =) Och hon har rätt. Jag har ju länge funderat på att jag inte vill jobba där jag jobbar, och inte heller inom den branschen, så nu har jag intensifierat mitt jobbsökande. I söndags sökte jag 6 nya jobb, alla inom eventbranschen, så jag hoppas att det ska bli åtminstonde en intervju... Håll tummarna för mig tjejer!
Tackkorten är färdigredigerade och inne på tryck (vi får dem på tisdag), och under helgen ska jag försöka lägga ut alla gästers bilder på vår hemsida (de som har mailat). Fotografens bilder är såååå fina! =) De kommer ut på nätet så snart tackkorten är ute....
*kram på er* vi hörs i nästa vecka (vet inte hur mycket jag komemr att ha tid att gå in här under helgen)