• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

nja GI :andet för min del är lite labilt. jag försöker undvika potatis, ljust bröd och pasta men framför allt ris äter jag inte. men jag syndar en hel del och åt potatis till sillen i helgen. Så jag äter allt - ja utan lever

Nibla, tezz, bauti, Linum, neda, jag, carma.. ja det var väl vi som dukade tror jag.

fortfarande snuvig. faaaaasiken.. funderar på att amputera näsan snart...

• FruTez

Morsning!

Jag forsätter med min envisa koksaltkur, fast igårkväll tvingade maken mig att ta vanlig nässpray vid sänggåendet och det verkar ha hjälpt! Vaknade utan tryck i hela huvet, bara lite ont i öronen. Igår kändes det som att nån hade satt en ballong över huvet och fyllt den med luft! Haha! Ingen skön känsla! Synd bara att jag sover så dåligt på nätterna. Har vaknat varannan timme... *gäsp*

Frujj: Hoppas att du får en bättre dag ida iaf! Jag äter potatis! *räcker upp en hand* Det är ju sååå gott!

Abbe: Inte amputera näsan, tänk sen i sommar när du får känna blomdofterna och havsbrisen och ja, allt sånt mysigt! Synd att ha amputerat näsan då!

• FruTez

Frujj: Ja, det blir en hel den 6 (:or) för mig nästa vecka! Hahha! Du e rolig du!

• Ab fab

sitter mest o svär över tjänstereseförsäkringar o värden i japan. o min dator är fullständigt knäpp. vi har sååå långa svarstider att jag blir ohyggligt gråhårig

• Nides

Är det nån mer än jag som slutar tidigt på fredag???

• FruTez

Nides: Vilken lyx att sluta tidigt! När slutar du då?

• Nides

typ vid halv tre, tre....
    tänkte om nån ville träffas i stan o strosa lite i stan innan man ska bege sig till Frujj

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...