• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Godkväll
    Det ligger ett mail i allas mailboxar och väntar

• Frujj

Carma: Tråkigt att må sådär blärk. Kanske hjälper apotekets antihalsbrännegrejor?

• Addiz

Carma: kom du inte in? Vad konstigt, www.d****n.tk?

Abbe: såg ditt mess för sent, en fika hade ju varit trevligt. Det är ingen idé att ta med stafflit på fredag va?

Nu har jag fått fixat iordning hemsidan, så nu borde ni kunna se ALLA bilder (inte fotografens dock, de kommer ut först när tackkorten är utskickade)

Sov gott alla!

• Carma07

Addiz: *fniss* Upptäckte att det bara var jag som fattade trögt. När jag skrev in länken som man skulle istället för att bara klicka på den som blev i ditt tidigare inlägg gick det hur bra som helst. Jag får skylla på lilla bullen. Så kul att se lite bilder från festen. Jag kunde inte klicka på bilderna för att se dem lite större, men man fick en liten hum iaf.

Ab: Jag kommer att ta bilen hem till Frujj på fredag och kan hjälpa dig hem med staffliet.

Dags att gå och sova i sängen istället för soffan.

• Ab fab

Hewj sötnosar.
    Ser fram emot att träffa er alla på fredag. Om det funkar med staffliet vore det bra- annars är du så välkommen på fika Addiz.

Hostar lite idag men bara lite. Skall inte träna ännu tror jag. Måndag sätter jag upp mig på pass så får jag vila mig lite först.

• Bauti

Linum
    Jag kan hämta upp dig på fredag om du vill.

• Addiz

OK, då tar jag med stafflit!

Abbe: ska vi hämta upp dig nånstans?

• FruTez

Morsning!

Linum: Klart att det spelar roll om du kommer eller inte! Du har ingen ursäkt, Frujjs inbjudan kom ut för 1,5 månader sedan och så vill vi träffa dig! Punkt slut! Så se till att masa dig dit på fredag, det är en order!

Ab: Skönt att du mår lite bättre! Vila du upp dig ordentligt innan du börjar träna igen.

Carma: Jag blev lite full i skratt när jag läste ditt inlägg. *skäms lite* Halsbränna OCH spya OCH kissnödig OCH kramp! Helt otroligt att allt prickas in på samma gång! hihi! Hoppas att du mår lite bättre idag iaf!

Idag hade jag värsta jobbiga morgonen... usch! Skrev lite om det i min blogg...
    http:// "mittförnamn+s" blogg.blogspot.com (tex. stinasblogg.bloggspot.com)
    Blä!! Men nu mår jag bra!

• FruTez

Här var det tyst... tyvärr som vanligt!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...