• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

tjingeling. fasiken - vårt nätverk är kasst o jag är förbannad på R. Ingen som vill fika idag?

• Bauti

*swisch* flyger förbi och vinkar till Nides*

• Bauti

Abbe: andas lungt. In ut in ut......

Fika, satans kan inte idag

• Ab fab

synd- jag hade behövt det. Skall inte träna. inte frisk ännu. Boxboll hade varit bra.

• Bauti

Gör en karate spark i luften skall du se att du får annat att tänka på.
    Om inte annat dina arbetskamrater

• Nides

Abbe: hade tagit en fika om inte jag hade en träningsdate!

• Ab fab

hihi... det vore något att sparka ner controllern

• Linum

Hej hej

Är det på fredag vi ska till Frujj? Totalt glömt bort... Fast jag har nog inte ens sagt att jag ska komma, så då spelar det ju ingen roll om jag dyker upp eller inte.

Hur går det för alla bullar?

• Carma07

Godkväll

Tråkigt med sega förkylningar. Ni får skrämma dem ordentligt så de försvinner någon gång.

Addiz: Jag kunde inte se dina bilder alls. Kom inte in på sidan.

Frujj: Hoppas du hade en trevligare dag idag. Trist när allt är surt och eländigt.

Usch, nu börjar halsbrännan bli besvärlig. Har förut bara haft den på kvällarna och det har hjälpt bra med filmjölk. Nu börjar den redan vid tretiden. Filmjölken hjälper fortfarande, men mycket kortare stunder. När jag kom hem idag så tog jag genast en tallrik fil och somnade sedan i soffan. Vaknade för en liten stund sedan med en fruktansvärd halsbränna. Vad värre var att jag spydde upp den och det var INTE roligt. Dessutom var jag kissenödig samtidigt så jag höll på att kissa på mig OCH hade kramp i foten. Det får nog bli en tur till apoteket tror jag.

Fördelen med allt att nu mår jag bra. Ska krypa tillbaka till soffan och kolla på Bygglov.

Kramisar

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...