Frujj: Hej!!
Tack o lov så är det inte så ofta som jag har migrän, därför har jag inte brytt mig om att gå till läkaren utan jag har fått några tabletter Pronaxen av morsan. Har inte provat Eaze. Jag har fått flimmer en gång och fattade först inte va det var för nått, förräns huvudvärken slog till. Är rädd för att det ska bli värre när jag blir äldre, morsan har stora problem med migrän... Morgonens migrän var inte riktigt lik de andra ggr. ofta börjar det med att det dunkar i huvudet, med pulsen liksom, så fort jag gör nått. Det gör så fruktansvärt ont och jag blir känslig för ljud och ljus och ibland mår jag illa. Så brukar jag ofta ta en Ipren, men den hjälper inte och då brukar jag oftast fatta att det är migrän. Imorse kändes det som att huvudet skulle explodera och även nacken! Jag var helt svag i kroppen och det kändes som värsta influensan eller nått. Skönt att det gick över ganska snart efter att jag medicinerade mig. Jag trodde inte jag var nära döden, men att jag fått typ dödlig hjärninflammation eller nått! Haha!
Synd bara att man är lite off resten av dagen... Sist jag fick migrän var i september, i N.Y. så det är tack o lov inte så ofta. Är det farligt för kroppen att ta en migräntablett om man nu inte har migrän utan bara "vanlig" huvudvärk?
Förresten, Frujj: Jag mailar dig strax om en sak!