• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Så, tillbaka efter lite kycklingcurrypastalunch! Gott!

Addiz: Jag la upp alla våra bilder på www.flickr.com. Kanske kan vara nått om utrymmet på telias är för lite?

Carma: Lax och bröllopsminitårta, det låter verkligen smarrigt! Hur kommer det sig att ni inte fått några bilder än?

• Bauti

Hej hej.

Addiz: jag har flickr. Du får är obegränsat med utrymme för 20$/år.
    Där lägger jag in alla bilder vi har tagit.

Tezz: inget kul med bommullskalle. Fortsätt att sjölja näsan med koksaltlösning. Det funkar bra det.
    Säkert abbe som har smittat dig

Vi glömde bort våran 6månaders dag. Får hoppas att man kommer ihåg ettårs dagen bara.

• Frujj

Godkväll!
    Har haft en riktigt sur dag på jobbet idag. Och inte fortsatte det bättre efteråt heller när vi var på babysim (eller minisim som det heter nu) Skällde ut en sketunge och hans morsa i duschen och sen morrade jag argt åt allt och alla. Usch, ibland är det bara för mycket med allt.
    Kan berätta mer, men inte här.

Fredag hemma hos mig, kl 18, hoppas många kan komma! Jag mailar "the details" med vägbeskrivning mm.

Tezz: Verkar som om det blir mkt 6 för dig nästa vecka

Nu ska jag slänga mig i soffan o glo på Sjukhuset...

• Frujj

Tyvärr verkar det inte bli några foton för våran del innan fredag *morr* Skickade tillbaka dem eftersom de blivit skadade i transporten så de skulle göra nya. Vi får nöja oss med o se på film, kanske inte så illa det

Hur är det med GI-andet i gruppen nu?

Kramiz!!!

• Addiz

Frujj: jag kör GI/Atkins, ser verkligen fram emot fredag! =)

• Frujj

Addiz: Då är Bakpotatis helt uteslutet antar jag...?

• Addiz

Hörni, vilka var det som var med och dukade nu på Aschebergska?

• Addiz

Frujj: jag försöker undvika potatis, men tänk inte på mig: gör det du tror blir bra och gott! Jag klarar mig!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...