• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

Va kul med bilderna- ser fram emot när man kan se alla

men Addiz... du förstår väl att jobba som värdpar på högfjäll betyder att flytta från Göteborg.. det kan du ju inte göra!

• FruTez

Addiz: Låter som att du har en riktigt bra plan! Håller tummarna att allt som du vill går vägen! Fina bilder på er hemsida, synd att jag inte kunde se alla, ska prova igen hemifrån! Det ska bli intressant att kika lite närmare på fler bilder på fredag, fast vi får inte glömma bort att det är Frujjs tur att vara stjärna och glänsa med sina foton! Hihi!

• Ab fab

Vi är väl på för fredagen? Jag ser fram emot att träffa er alla.

O Addiz- peppar gärna ang jobbsökeri.

• FruTez

Ab: Det kommer du väl ihåg, att det är bestämt sedan ganska länge tillbaka att vi ska träffas för bröllopsprat hemma hos Frujj på fredag! Har för mig att hon sagt något om klockan 18.00. Fast hon mailar säkert igen senare i veckan med detaljerna!

• Ab fab

det var det jag fårgade- om vi fortfarande är på?

• Ab fab

nytt försök.. rättstavat kanske

Jo det var det jag menade- frågan var om vi var på, dvs om det fortfarande gällde fredag hos Frujj

• FruTez

Ab: Yepp! Vad jag känner till så gäller det fortf. fredag hos Frujj. Det är ju Frujjs "tur" i bröllopsordningen och hon mailade för ett tag sedan om tid och så. 18:00 skrev hon i mailet. Vi får väl hoppas att hon hör av sig om det inte stämmer!

• FruTez

Vems tur är det efter Frujj? Vem gifte sig efter henne, är det Bauti?

• Carma07

Hej på er.

Inne lite snabbt för att kolla hur ni har det. Helgen har varit lugn. I lördags hade jag två gamla arbetskamrater hemma på besök och på söndagen var vi på dop. Idag tillbaka på jobbet som verkligen känns tungt. Urk!! Men roligt är att vi idag firar 6 månader!! Fast vi firade i fredags istället med god lax och minibröllopstårta som vi hade kvar. Det enda som saknades var alla bilder att kolla på.

Ab: Låter som du haft en härlig helg och skönt att du änligen börjar bli på bättringsvägen.

Tezz: Tråkigt att du börjar bli dålig istället. Krya på dig i massor.

Addiz: Ska kolla på bilderna när jag kommer hem. Är så nyfiken.

Längtar tills på fredag tills vi ses igen. Hoppas att det är många av er som kommer.

• Addiz

Tez: det går inte att se alla bilder. Sidorna är där, men Telias lagringsutrymme var för litet för att jag skulle kunna lägga upp alla bilder... Hmm, fast jag kom på nu att jag kanske kan lägga upp en sida till och lägga bilderna där... Hmm, måste efterforska lite...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...