• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Frujj: Åh, det låter gott! *me likie*

Undrar hur många ggr. jag kommer att kolla min mail idag! Hahaha!

• Frujj

Här kommer nåt helt ointressant egentligen.. men jag skriver ofta ordet Pensionär (när jag jobbar)... ungefär 9 av 10 ggr slinter jag på tangenterna och skriver...ja ni fattar...*garvar*

• FruTez

Frujj: Med risk för att anta fel... har det med en kroppsdel att göra?

• FruTez

Så, nu har jag kikat i inkorgen igen! Hahha! Nä, hur stor är chansen igentligen? Hehehe! Bara för att jag fick prata med honom... hahaha! *suckar* Ja, tur att man kan ha lite kul på jobbet!

• Nibla

Ja, det känns bra att de inte ser min graviditet som ett hinder. De vill ju att jag och min kompetens stannar på avdelningen. Frågade om de såg min graviditet som ett hinder och på det svarade hon (chefen) att då handlar det om diskriminering och sånt vill inte hon befatta sig med! Har en sååååå bra chef, som tyvärr slutar inom kort då hon bara är tillförordnad tills vi får en ordinarie.....

• FruTez

Nibla: Varför kan inte hon bli ordinarie då? Om hon redan kan jobbet liksom?

• Ab fab

flytta med henne till hennes nästa arbetsplats. har man hittat en bra chef skall man inte släppa taget

• Frujj

Tezz: Du gissade rätt..

Nibla: Fler såna chefer vill vi ha!!!!!

• Frujj

Nä jag är här, kikar in med jämna mellanrum men här är ju tomt som en biograf en måndagmorgon...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...