• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

fiskpinnar är väldigt praktiskt när man har barn

fast jag brukar oftast göra dem själv, nästan lika lätt som att plocka ur de färdig ur ett paket som att göra från ett fryst block... dessutom nyttigare och mer fisk... (säger den yrkesskadade)

• FruTez

Frujj: Åh, hemlagade fiskpinnar låter faktsiskt godare! Va använder du som panering, bara ströbröd?

• Frujj

nä jag brukar dubbelpanera.. först doppa dom i vetemjöl, sen uppvispat ägg o sen i ströbröd

• Ab fab

jag kan rekommendera fiskpudding om ni skall ha enkel och snabb fisk. köps i affären- bara att värma God med vitsås med räkor o dill

• FruTez

Ha en trevlig afton, kul med lite liv i tråden!

• Nibla

Hej hej!

Jag kommer imorgon, Frujj!!!

Min kompis hade blivit krasslig så hon kommer inte till Gbg överhuvudtaget. (Skulle åkt från Malmö)

Skoj!

• Carma07

Godkväll.

Äntligen vaknat efter några timmar i soffan. Tror jag ska sluta försöka kolla på TV och lägga mig direkt istället.

Vilken full fart det har varit på tråden idag. Kul! Synd att man inte kan hänga med riktigt. Men jag är inne och läser emellanåt iaf.

Nibla: Kul med jobbet. Hoppas allt går vägen. Kul att de vill anställa dig trots att du går på mammaledighet så snart efter. Och kul att du kan komma med imorgon.

Det ska bli så kul att träffas imorgon och jag ser verkligen fram emot det.

• Ab fab

Mornings
    Var på festplanering med granngänget igår. Vi skall nog ha ett party i april (om vi hittar en lokal).Var hemma hos en ett par backar upp från oss. Ett underbart hus, så snyggt vardagsrum. Och en bassett(hund) som jag funderar på att kidnappa . Rödvin, getost o honung, pistagenötter... en bra kväll.

I morgon skall jag på ansiktsbehandling. Ser fram emot det så mycket

• FruTez

God morgon!

Har inget speciellt att säga, men ville iaf. hälsa god morgon till alla!! Ska bli så kul att träffas ikväll!

• FruTez

Jag ska förresten börja plugga på måndag! *tjohoo* Har ansökt och kommit in på en distanskurs. Information och Layout - grundläggande kunskap i muntlig och skriftlig affärskommunikation. Det ska bli intressant, mycket word och powerpoint. Känns som en bra kurs att fylla ut cv´t med!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...