• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

lalllaaa duuu får inte veta nuuu... pilutta

• Frujj

Hej och godkväll!

Jättetrevligt att träffa er ikväll! Hoppas alla kom hem utan problem i stormen och regnet. Kikade just på GPs hemsida där var massa bilder på översvämning mm mm.. Fattade inte att det var såååå mkt!

Linum: Som en vind i ditt hår heter låten jag pratade om, Tror det var så att Sonja Aldén har skrivit den till sitt barn och Shirley Clamp sjunger den. Jättefin låt!

Kram!

• Frujj

Godmorgon.. jag tänkte på en sak, mailar er om det!

• Bauti

Tackar för senast!
    Det är ALLTID lika kul att träffa alla.
    Nästa qvinna ut är visst jag, eller?

• Nibla

Frujj, tack för igår!! Läste ditt mail också... Självklart!!

Nu ska jag till Allum och köpa födelsedagspresenter.

• Bauti

Addiz
    Villka fina bilder. Nyfiken på fotografens.

• Carma07

Frujj, tack för igår. God mat och kanon kladdkaka. Och tack alla andra också för igår. Alltid så kul att träffa er. Jag blir alltid så glad då.

• Carma07

Addiz: Tack för presenten. Chokladen har jag redan smygtestat och kortet är så fint.

• FruTez

Hej tjejer!

Tack så mycket för igår! Ni är ju bara så underbara allihop! *skickar slängkyssar*

Frujj: Tack för en riktigt smarrig middag och ännu smarrigare kladdkaka! Du får inte glömma att dela med dig av receptet!

En liten påminnelse till...

Nibla: Glöm inte maila över adressen till den där sidan om skorna vi pratade om!

Addiz: Tack så mycket för det lilla paketet med godsaker! Vi ska smaska lite ikväll! Maken hälsar och tackar han med! Verkligen jättefint kort, tack för det me!

Jag skulle igentligen städat och fixat idag, men som vanligt när röda veckan startar, är jag helt off och darrig... men tack o lov för Ipren och en förstående make så klarar jag mig bra!

Hoppas alla mår bra och att ingen blåst bort i stormen!

KRAAAAAAAAAM!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...