• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Tror inte det är lunginflammationen igen, men vi ska tillbaka imorgon och så ska doktorn lyssna på lungorna. Övre luftvägsinfektion pratade hon om. Men det var en väldigt icke-informerande läkare vi träffade. tyvärr... Skulle frågat mer men när jag suttit där i nästan fyra timmar var jag så hungrig och trött i huvudet att jag inte kom att tänka på det. Får skriva ner frågorna till imorgon

• FruTez

Vill passa på att önska alla en trevlig måndagsafton!

• Bauti

Hej på er
    Känns att det är måndag idag. Har varit på skit humör. Riktig argbigga

Mina hyresgäster har sagt upp kontraktet, så den är ledig from 1/6-08. Om ni vet någon som vill hyra den.

Kram

• Ab fab

hej o god morgon
    slappade igår. blev mer förkyld igår igen. suck - att det aldrig går över. zappade och käkade mörk choklad. trött idag också.

bauti- va synd med hyresgästerna. jag kollar om någon är intresserad. kan du göra någon form av "produktblad" med lite info o bilder så skall jag gärna mejla runt

• FruTez

Morsning!

Bauti: Tyvärr kan jag inte tipsa om någon, hoppas att du hittar nån bra snart!

Ab: Trist med förkylning, min kommer och går, just nu låter jag jätteförkyld, det gjorde jag inte för en timme sedan. Jädra bihålor...

Är så trött på jobbet... på vissa människor! Varför kan inte folk bara vara snälla och omtänksamma? *suckar* Har bloggat lite om det... Skönt att ha en blogg, faktiskt! Att kunna skriva av sig lite när det behövs!

Jag önskar att jag vann en jädra massa pengar, då skulle jag ta tjänsteledigt och ut och resa jorden runt...

Kan vi inte göra en grej? Alla ska svara på en enkel fråga:

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN 10 MILJONER KRONOR?

• FruTez

Jag kan börja:

VAD SKULLE JAG GÖRA OM JAG VANN 10 MILJONER KRONOR?

- Jag skulle ta tjänsteledigt. Sen skulle jag boka en resa till USA, Brasilien och Hawaii. Vara borta ett par månader. Sedan skulle jag komma hem och lägga pengar på huset och en liten bil... Ja, det är nog det jag skulle vlija göra med mina pengar...

VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VANN 10 MILJONER KRONOR?

• Ab fab

det första jag skulle göra är att sluta jobba. Jag trivs verkligen på mitt jobb men behöver det inte för att må bra. Det lärde jag mig under vårt sabbatsår.

Sen skulle jag ägna tid åt att bli vältränad, lära mig spela golf, bo i Paris

• Frujj

Godmorgon
    Vilket fantastiskt väder.. NOT!!

Sitter här med lilleman och pipande rosslande andning. Ska ner till barnmott sen och andas i en mask så hoppas det blir bättre snart...

10 miljoner... ja då hade jag sagt upp mig direkt!! Sen hade jag nog iofs viljat fortsätta jobba men inte heltid och bara med ett jobb jag trivs med... skulle nog se till att förvalta pengarna väl så att de inte tar slut och att man då står där... hmm ja..

Bauti: Jag pratade med en kollega förra veckan vars dotter letar lägenhet, kanske nåt av intresse?
    Jag mailar dig!

• FruTez

Frujj: Hoppas att masken och det hjälper lilleman! Stackare!!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...