• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Hej tjejer!

Addiz: Jag har mailat dig! :) Fast det gäller inte det där med fiskrestaurangen, hehe!

Ab: Hoppas du mår bättre idag. Själv håller mina bihålor på att krångla... koksalten jag använder hjälper inte. Så fort jag lägger mig ner blir jag bomtätt! Vaknade av andnöd inatt! Hahaha! Läskigt, men lite komiskt ändå! Jag måste nog ta till tyngre grejer... men vad? Har inte tid att gå till läkaren...

Carma: kl:23:45? Va tusan gör du uppe så sent?

• FruTez

Typiskt att man kommer ihåg grejer när man redan skickat inlägget...

BAuti: Jag hade också problem med hotmailen igår, men idag verkar det funka igen!

• Ab fab

God morgon.
    trött o seg idag. men fick bröllopsinbjudan igår. det skall bli skojigt

• Ab fab

ja det skall bli kanonkul. Mitt i sommaren i och för sig. Det ser ut som ett trevligt litet slott som det skall vara på

• FruTez

Ab: Litet slott, låter spännande! Jag vill också gå på bröllop, men alla mina vänner är sambo sedan 10 år och killarna tycker att de har det så bra so mde har det... fast vi tjejer tjötar! Hahaha!

Idag firar maken och jag sexårig-tillsammans-dag! Alltså sex år sedan vi blev ett par! Tänk va tiden går fort, det är inte klokt!! Man blir nästan rädd juh! Snart så går man där med maken i ena handen och käppen i den andra... hehe!

• FruTez

Hur länge har ni andra varit tillsammans med era karlar?

• Ab fab

det såg fint ut. jag kan mejla hur det ser ut

vi firade fem år i januari

• FruTez

Ab: Vilket fint ställe! Min första tanke var att de måste ha gott om pengar! Hihi!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...