• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Addiz

Förresten: ingen som ska till Arkivets klubbkväll ikväll? Funderar på att åka dit, men det beror lite på hur tiden faller sig i em/kväll...

• Ab fab

tack snälla

o stackars W. jag tror ni alla behöver lite semester. Sol o värme, vitaminstinna drinkar och all mat o städning fixad

• FruTez

Nu när jag inte har tid att kika in, då är det full rulle!

Frujj: Tråkigt att lilleman ska vara en sjuk ung man... hoppas att all medicinering hjälper!!

Maken har varit ledig idag på dagen eftersom han går på jouren vid 16:00. Han har gjort några ärenden, bla. hämtat fotoboken! Han var smart, han tog med den till mig på jobbet! Hihi! Så jag sitter och bläddrar i den nu. Åh, va fin den blev! Jag är verkligen jättenöjd. Det var bara ett kort som inte blev bra, det blev lite suddigt, så det ska jag ändra på, men sen var resten helt ok med tanke på kvaliteten på bilderna som jag har haft att jobba med! Jag är jättenöjd! Kan jag starkt rekomendera!

*bläddrar vidare*

• Frujj

Godafton i stugorna.
    Jag har just upptäckt nåt som heter .Mac groups. Ska utforska hur det funkar lite mer.. Kanske nåt för oss?
    Tycker iofs att det funkar bra här just nu men vi pratade ju för ett tag sen om att ha nåt annat.
    En kompis till N har en hemsida som är som ett forum. Ska ta o snoka reda på hur det funkar...

Ifolor var det, eller hur Tezz? Vilken sorts fotobok valde du?

• Carma07

Godkväll i tråden.

Usch, sent som vanligt. Men jag har sovit i soffan.

Frujj: Tråkigt med lilleman att det aldrig tar slut utan bara blir mer. Hoppas ni kryar på er snart.

Tezz: Spännande med boken. Hoppas vi får se snart.

Spännande förändringar på jobbet. Nu har de iaf bestämt sig för att vi inte behöver stämpla ut för fikarasterna och vi får 10 minuter fm och 10 minuter em. Men vi får flexa max en timma på hela veckan. :-/ Spyr lite galla i helgen i ett mail istället för att skriva allt här.

Lite roliga saker istället. Imorgon är det dags för vårt rutinultraljud och vi får se på bebisen igen.

Dags att förflytta sig in till sängen. Ska ha bokslut imorgon och behöver kanske hänga med litegranna.

• Carma07

Har tydligen glömt hur man gör en arg gubbe. Kanske bra det för det betyder ju att jag inte behöver använda den så ofta.

• Addiz

God morgon fruar!

Idag har jag möten nästan hela dagen, inte roligt. Den här veckan kommer det bli totalt 10 övertidstimmar... Mitt företag betalar mig alldeles för lite...

Men till helgen blir det roligt. Sjöbaren med pappa idag, sen Sci-fi-mässa imorgon och på kvällen återträff med en del gamla högskolekompisar (vissa trevliga, andra mindre trevliga). På söndagar har jag börjat med orientalisk dans, magdans, det är så s*tans roligt! =)

Vet inte om jag hinner titta in nåt mer, men annars får ni ha em trevlig helg!

• FruTez

Morsning! *vinkar*

Frujj: Ja, det var Ifolor! Jag har mailat dig!

Carma: skönt att ni får fikarasterna, synd på det där med flexen. Jag har ingen flex alls så jag förstår dig!

Bauti: Det är din tur med visa-bröllops-grejer-dag! Kanske dax att börja kika på dag? Detfår ju inte gå allt för långt mellan gångerna tycker jag. Saknar ju er! Hihi!

Det är väl inget inplanerat för oss den närmsta tiden va? Kanske kan vi träffas och ta en fika på stan nån dag? Som sagt, vi får ju inte börja glida isär, bara för att vi alla är fruar nu! *åh, hemska tanke!!*

• FruTez

Addiz: Kul med magdans, du får ha en uppvisning vid nästa träff!

• Nides

Hej Tjejer,

JAg har varit hemma sjuk och är fortfarande hemma men känner mig bra nu, :)

VEt inte vad som har hänt i tråden. Orkar inte läsa igenom alla sidor.
    Frujj: Hoppas att W blir bra snart. Va tråkigt att han är sjuk igen.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...