• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Idag ska jag hämta utt fotoboken från Ifolor! Det ska bli så spännande!!

• FruTez

*yabadabadooooo!!*

Ok! Får inse fakta, jag är lämnad ensam åt mitt öde... med en endaste uppgift... att hålla liv i tråden!!!

• girlfriend

hej! har en liten fråga, har för mig att ni har nämnt nån bröllops butik i göteborg vid stigbergstorget om jag inte minns fel( detta va i somras nån gång, antecknade duktigt på en lapp som sedan försvann) e det nån som kommer ihåg??
    tack på förhand!

• Ab fab

fru T- ledsen att ha övergivit dig så nesligt*s*. Kom sent till jobbet idag, rätt mycket att göra. Dålig ursäkt.. jag vet

girlfriend- tyvärr har jag ingen aning om butik där även om jag tror att det nämnts för ett bra tag sedan

• Ab fab

sitter o funderar på vad jag skall ha på mig på bröllopet i sommar- mitt i juli. utågr från rosa skor och pärlor... fel ända att starta i tror jag. Skulle vilja ha en grå klänning. Det är mörk kostym så linneklänning funkar nog inte.

• FruTez

Ab: Hej!! Inte överge mig och tråden på det där sättet! Har du redan ett par rosa skor som du ville använda? Det är bara att sätta igång att leta kläder, redan nu. Du har gott om tid, men den brukar försvinna fort som bara den!

girlfriend: Tyvärr, kommer inte alls ihåg va den heter. Kanske kan du prova att efterlysa affären som en egen tråd på BT? Så att fler ser din fråga?

• Addiz

girlfriend: den hette I do, men den är nerlagd nu.

Är sååååå trött på mitt jobb förresten, vill inte mer... blä!

Ab: så roligt att gå på bröllop! Jag tror att jag har typ 3 bröllop att se fram emot den här sommaren! =) Jag tycker INTE att det är fel att utgå från rosa skor och pärlor! En grå klänning i lite kashmir typ? Åh vad fint det skulle vara!

Tezz: också nyfiken på din bok. Funderade på att göra ne bok till tärnorna, men har inte orkat/haft tid. All tid innan vi åker till NY måste gå till att göra färdigt alla tackkort etc... *suck* vill ju bara packa och planera för NY! =)

• Addiz

girlfriend: vet dock inte om den finns kvar på nätet...

• Ab fab

ja rosa skor köpte jag i madrid förra våren. jag skall ju resa lite i vår så kanske passa på att handla i Warzawa eller Helsingfors. Grå cashmir låter snygt. Kan man ha det på sommaren?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...