• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Ab: Bra länk!

Usch... nu är jag trött! Har suttit och pluggat hela dagen, mellan samtalen och jobben. Såhär ska jag hålla på i fem veckor??!?!?! Hehe...

• FruTez

Och då är det inte speciellt svårt än! Hahaha! Det är nog bara så att man är inte riktigt van att läsa massa texter. Jag menar, det är ju inte som att sitta och läsa en bra bok! Hehe!

Frujj: Hur har det gått med lillen?

• Bauti

Hej i regnet
    Jag är inte ett dugg ledsen att dom sa upp lägenheten. Skönt att bli av med gnällspikarna.
    Velar lite om jag skall sälja eller fortsätta hyra ut den.
    Hyran har gått upp en hel del sedan bygget satte igång. Detta visste jag men svider gör det, 14%.

Simma lugnt!!!

• FruTez

Bauti: Hoppas att det löser sig med lägenheten!

Tråkigt att det är så här tyst på dagarna här i tråden... Inte för att jag har nått speciellt att skriva, men ändå! Hihi! Måste hålla lite liv i luckan!

• Bauti

Är det bara jag som inte kommer in på hotmail.com??
    Blir tokig ner det inte går

*vink vink* till Tez

• Ab fab

hej snyggingar. Långt möte med datasnubbe idag men det blev en hel del resultat. Jobbresa till Polen planerad. funderar på en sväng till Tunisien på första maj men vet inte om jag lyckas få ihop det. R skall ner på besök i Tunis o då tänkte jag hänga på. Det var ju några år sedan jag bodde där.

Planerar en massa inför helgen. vitamindrinkar, hårinpackning, ansiktsmasker, functional food, bastu, fotbad. chokladprovning o en massa drinkar

• Linum

...om jag vann 10 miljoner skulle jag köpa mig ett boende där jag vill, ge vardera familjemedlem 100 000 kr och investera resten.

Okej då. En bil och låååångresa skulle det väl bli också.

Frujj: Tack för i fredags! Urtrevligt att träffa er allihop. God mat och gott sällskap är allt man behöver för att avsluta en vecka på rätt sätt!

Tack för i lördags, Abbe! M strålar ikapp med solen (som iofs inte visar sig, men det gör M...) tack vare sitt nya jobb. Håller tummarna för att det blir bra.

Bauti: Hur går det med lägenheten? M hade väl ringt dig?

Annars allt bra. Mycket på jobbet just nu, i och med en katalogproduktion. Alla grejor jag ska fota och hålla på med. Trött.

Puss på er!

• Bauti

Hej Linum , inte alla dar man får denna äran att se dig här
    Jo M har ringt. Men det var inte säkert än. Så det gäller att slänga i alla krokar man har.

• Addiz

Hej tjejer!

Är i Stratford upon Avon idag och imorgon, ganska OK men är trött, har ett viktigt möte på torsdag och har ägnat de senaste dygnen åt att förbereda mig...

Tezz: jag och L funderar som sagt på att gå på lördag, men jag ska dubbelkolla med honom.

Nides: har en liten present till dig, som tack för hjälpen med dukning och så... kanske kan komma förbi med den nån dag?

Nån som kan rekommendera en bra, men inte snordyr, fiskrestaurang inne i stan?

• Carma07

Godkväll i tråden

På min front är allt som vanligt. Jobbar, åker hem och fikar lite och sedan sover jag mest resten av kvällen.

Frujj: Tråkigt att W har blivit dålig igen. Hoppas att han kryar på sig snart.

Tezz: Vad kul att vara igång med kursen. Hade gärna hängt med i tråden lite mer på dagarna, men ligger väldigt lågt med det just nu.

Ab: Trist att förkylningen är tillbaka. Men din planerade helg låter härlig. Hoppas den får dig att bli bättre.

Om jag vann 10 miljoner så det första jag skulle göra är att SÄGA UPP MIG (OCH DE ANDRA) FRÅN JOBBET. Allt resten kommer sedan.

Dags att gå och lägga sig i sängen instället.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...