• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

Tjingeling
    tidig söndag men hostade mig till vaket tillstånd

Frujj- tack för ifredags. Kanontrevligt! Snyggt hus, trevlig familj. Vi har verkligen väldigt trevligt när vi träffas O jag tror nog att det är Bauti nästa gång. Frujj.. såg mejlet. Självklart!

Addiz- mums för presenten. Portvinet dracks igår till ost. Inte alls dumt, dvs jättegott som Tina skulle sagt. Chokladen är gömd i min chokladgömma. Långt borta från alla godissugna tonåringar....

igår var en underbar dag. Började med ansiktsbehandling. Jösses så skönt. 90 mintuer av underbara krämer, ånga .. wow. Sen blev det fika med en vännina o efter det drinkar med nästa gäng på Avalon. O sen blev det middag hemma. Otroligt trevliga gäster!

Idag är en lugnare dag. Fika hos en kamrat o sväng förbi mamsen. Middag ikväll där alla är hemma. Tvingar mig till en dag i veckan när alla fyra är hemma. Annars känns det som vi driver ett pensionat. Så det blir traditionell söndagsmidda. Köttfärslimpa, inlagd gurka o sås. Jordgubbskräm till dessert.

• FruTez

God morgon!

Taggad inför en ny vecka åkte jag ifrån lite allt möjligt imorse. Både den kalla såsen till lunchen och pärmen med alla kurspappren och böckerna till kursen som börjar idag! Typiskt!! Får försöka ta igen det ikväll...

Ab: Grattis på 6 månadersdagen!

• Ab fab

tezz- grattis på halvårsdagen. Har ni storartad firande idag?

• FruTez

Ab: Jag har gett order till maken att ordna med något, för jag ska ordna med våran 6-årsdag istället. Jag kan säga såhär... jag har INGA höga förväntningar.... alls! Han är såååå kass på överraskningar och romantik... tyvärr!

Själv då?

• Ab fab

nej vi skall inte göra något. jag hoppas jag kommer ihåg ettårsdagen- det får räcka.-)

• FruTez

Vild chansning...

Det råkar inte vara så att någon av er är intresserade av att gå på nått sånt här med mig i helgen?

www.propworld.nu/

www1.ticnet.se/PriceTable

Maken har jouren så han kan jag inte tvinga med och jag har väldigt få vänner i min bekantskapskretsen som gillar sånt här och ingen av dom kan gå... Någon?

• Frujj

Halloj
    Här var det tyst idag.
    Jag har spenderat hela förmiddagen på barnmott. med W, han är dålig igen.. Hostar som en tröskmaskin, feber och allmänt jobbigt med andningen, så han fick andas in medicin och få cortison. Stackarn... så jag är hemma och vabbar, nästan pinsamt att ringa till jobbet och säga att man inte kommer.. men men.. (gör mig inte så mycket just nu eg ändå... )

Tezz: TAckar som frågar men sånt är inte riktigt min grej

Är riktigt sur på Fujidirekt. Jag skickade ju in våra bröllopsbilder dit för framkallning för ett tag sen, fick hem dom o så var alla vikta i kanten. Skickade tillbaka dem som transportskadade och skulle få nya hemskickade. Javisst det fikc jag idag, men då har de totalt misslyckats med den vita kanten. Jag beställde fotona med en 3 mm vit kant, men på vissa kort är kanten såpass stor som 17 mm!! På de flesta är kanten runt en cm, hur fult som helst!!! *surar*
    Dessutom är jag HELT säker på att den förra omgången kort såg inte ut så, de var perfekta i den vita kanten.. men det här??? Ser helfult ut...

• Ab fab

stackars W att vara sjuk igen. Hoppas han snart blir bättre.

Addiz- vilken underbar choklad. MUMS. Jag, R o F delade några bitar igår o vi var alla ense om den var underbar

• FruTez

frujj: Va synd att sånt inte är din grej! Vill gärna gå, men inte själv... *tycker synd om mig själv*

Frujj igen: Tråkigt att lille W är sjuk... är det fortf. lunginflammationen som härjar?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...