• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Va jobbigt det är när man läser ett stycke text, men så läser man det igentligen inte utan man måste läsa om den hundra ggr. innan den fastnar! Haha! Får nog ta en liten paus!

• Addiz

Tezz: jag har mailat dig!

Jag och min man har varit tillsammans i 5 och ett halvt år typ. Aug 28e är det 6 år.

• Carma07

Tezz: Grattis 6-årsdag!!

Dagen vi gifte oss firade vi 8 år tillsammans och 5 år som förlovade. Så nu har vi då varit tillsammans 8½ år.

Ab: Kul att få gå på bröllop.

• FruTez

Carma: Tack!!

Addiz: Jag har svarat, hoppas det gick fram, Hotmail har varit lite konstig på sistonde!

• Ab fab

glömde ju- grattis fru T. Blev det någon flaska idag?

• Frujj

Godförmiddag

Bakar bröd och irriterar mig på att telefonen ringer. Klart det är trevligt med telefonsamtal men ibland har man bara inte just den där tiden för att sitta och kackla om ingenting.

Vi har varit tillsammans i 6 år i aug. Träffades 7 aug 2002 och förlovade oss 5 maj 2005 o sen resten vet ni ju

Grattis på 6årsdagen Tezz!

Vad är det för slott ni ska till på bröllop, Ab? *nyfiken*

Bauti: jag mailade dig häromkvällen, fick du det? Tänkte på krånglande hotmail.

• Ab fab

fruT - inget mejl, hotmail funkar nog inte idag heller.

Om de har så mycket pengar vet jag inte. Jag skall rapportera efteråt om det är luxiöst Men nu måste jag skaffa ny klänning till kalaset. Va bra

• Frujj

Var det inte nån här som påbörjade en sån där recept-mailgrej för ett tag sen? Där man skulle skicka ett recept till nr 1 på listan... lite nyfiken, nån som fått några recept...? Jag har fått ett...

• Frujj

Tror jag är på dåligt humör idag.
    Fick just ett mail från ett företag som skickar ut mail titt som tätt med sina nyheter.. hon avslutar med "Nallekramar".... låter inte det fånigt?? Och näää det handlar inte om barngrejor.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...