• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Tjena
    Vilket underbart väder vi har idag!

Igår var jag på den vanliga 1½-årskontrollen med W på barnavårdscentralen och där har han samma doktor som på barnmottagningen där vi varit tidigare i veckan... gissa vad hon säger när hon kikar i Ws öron... jo då har han fått öroninflammation!! Så inte nog med luftrörskatarr så har han öroninflammation igen.. dessutom var hon inte nöjd med hans andning så imorse fick vi åka ner och andas medicin och ny undersökning... Suck ska detta aldrig gå över?? Fick intyg på att vara hemma till mitten av nästa vecka... Undra vad de säger på jobbet nu...

Ab.. det är ju rea på klänningar nu på många ställen

• Addiz

ab: jag tänker mig en ljusgrå (fast inte för ljus) utan perfekt grå, lätt urringad, trekvartsärm-klänning som slutar precis ovanför knät, kanske med en liten jacka till...

• Addiz

fast det kanske inte behöver vara kashmir just...

• Ab fab

Addiz- visat ditt tackkort för alla. Mina vänninor var sååå impade. O jag med

• Addiz

ab: tack!

Försökte hitta nån snygg klänning på nätet åt dig, men nästan alla klänningar man ser är tunikor typ... Hittade dock världens sötaste skjortklänning på Ellos: www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx&productId=189774&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=#
    Fast det var ju inte riktigt vad du letade efter... Men det kan ju vara nåt för min nästa shoppingrunda ;)

• Addiz

Nej, strax dags att dra från jobbet!
    Vi hörs imorgon tjejer!
    *kram*

• Ab fab

tack snälla söta du- ljusgrå är nog det jag letar efter. Inte linné men inte siden helst. Kort ärm och sjal.

• Addiz

ab: jag se rbilden framför mig, men kan inte hitta nåt så där vid första anblicken på nätet... Jag surfar vidare... :)

• Frujj

Ha en skön kväll!
    Njuuuut av solen!!

Kram på er!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...