• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Nibla

Ab,
    Mohahahhahah! Han skulle älska en sån bok! Han och hans tjej har lite skruvad humor, väldigt sjuk sådan!

• Ab fab

gillar verkligen den också med idolbilder på dansband. underbara schenkostymer. mycket tajt, skjortsnibbar i meterklassen och tjafs

• FruTez

Ab: Jag behöver lite tips! Jag ska börja med mitt stora skolprojekt nu och vet inte riktigt var jag ska börja eller var jag ska leta!

Jag tänkte mig nått sånt här:

Gemensam bussresa till flygplatsen (var tusan hittar man bussbolag?)

Avresa flyg till London.

Transport till hotellet. (okey, det var detta med bussen igen!)

Aktiviteter/Utflykter/middagar osv osv.

Brukar middagar ingå i offerter?

*suck* Har lusläst igenom hela projektet och jag vet inte om jag är för noggran eller om det saknas info. Jag har ingen aning om hur man gör en offert och jag har bara ett exempel som de skickat med, men då blir det ju så lätt att man gör likadant... Hmm.. Hilfe, bitte?

• FruTez

Ps! Offerten de skickat med, den är tom. Det är bara en tom mall! Så där kan jag inte hämta info om innehåll...

• Ab fab

bussbolag- kolla eniro. det finns en hel del bolag i området.
    offert- mejlar en offertmall som vi använder

ang London- kolla med Nibla. Hon har massor av idéer o tips tror jag

• FruTez

Ab: Tack för hjälpen! Jag börjar ju tänka på allt praktiskt som tex. hur ska gästerna ta sig från hotellet till tex. en aktivitet på andra sidan stan?

• FruTez

Vet inte om det måste vara med, men om jag ska ha högt betyg så måste jag ju vara utförlig... hehe! Jag får nog maila och fråga läraren...!

• Ab fab

tänk från andra hållet. Små detaljer tar man sist. Först definierar då målet med resan, sen de stora sakerna och sist syr du ihop det. Man blir mer effektiv och får bättre perspektiv då

• FruTez

Ab: Precis ett sånt råd som jag behöver! Tack!! *kramar om*

Jag börjar med att leta hotell och flyg först!

Ab: Vill du bli min pluggmentor?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...