• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

hej på er!

En fråga: nån här som provat Mary Kays produkter? I så fall, vad tyckte ni??

Addiz: Grattis idag

En fråga till: Nån som har tips på ett bra ställe för lördagslunch för sisådär en 12-14 pers... (ni vet den där grejen jag håller på o fixar med...) Gärna runt centrala stan, avenyn upp, södra vägen mot gårda till

• Ab fab

brunchen på Joe Farelli är ju mastig o kul

• Frujj

ok surfar direkt till deras hemsida

funderade på Taras.. nån som käkat där en lördagslunch?

• Frujj

Hmm det bästa hade ju varit nåt ställe där de har typ nån buffé, vi har lite kort om tid + många olika viljor... *hmmm*

• Ab fab

det finns amerikansk brunchbuffé på hotell Heden också. eller goda mackor på Ljungans. Taras.. ahr de öppet för lunch?

• Bauti

hej hej

Nu skall vi se här. Jag har nästa giftasträff hos mig.
    Frågan är: När???
    Vad passar er? En fredag eller lördag?
    Ni får gärna ge förslag på vilket datum oxå.

Tjingggg

• Carma07

Hej alla

Addiz: Grattis och fanfarer idag. Än har vi inte bokat någon pysseldag. Men det är ju inte som säger att vi kan fixa en själva. Är lite osäker ännu om jag kan söndag. Får återkomma om det.

Ab: Tack för svaret. Nu kan vi luska vidare lite granna.

Frujj: Har inte testat Mary Keys produkter, men hört väldigt mycket bra om dem och är nyfiken. Du har pratat om något party angående det har jag för mig.

Och så tillbaka till jobbet igen.

• Carma07

Ja just det, fika också. Det vill jag.

• Ab fab

jag kan rätt mycket nu. efter påsk är det 4-6 inbokat som jag vet

• Frujj

Ang Mary Kay, är det nån som är intresserad av att komma på sån "hudvårdskurs?"
    Hojta till i så fall så kan jag fixa en!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...