• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Carma07

God kväll

Tillbaka från frissan vilket känns skönt. Känner mig hyfsat pigg ikväll och håller på att fixa mat. Fast å andra sidan har jag inte lagt mig i soffan än, så det kanske är därför som jag fortfarande är vaken.

Frujj: Skönt och kunna vara hemma från jobbet, men hoppas nu att lille W snart blir bra.

Bauti: Skönt att få en läkare som man är nöjd med och som lyssnar på en. Har nog missat vad för kli du råkat ut för, men hoppas att mediciner och salva hjälper.

Tezz: Har några gamla kompisar som är lärare och de har någon pratat om att de har fått lära sig att prata med magen som hjälp för att avlasta stämbanden lite granna. Vet inte riktigt hur man gör, men det finns någon teknik för det iaf.

• Carma07

Ab: Har mailat dig en fråga ang jobbet. Det blev lite långt, hoppas du orkar läsa.

• Ab fab

Hej o godmorgon
    bauti- usch kliar det fortfarande? Hoppas medicinen hjälper
    Lugn kväll igår. Tvätt o zappande ungefär

Carma- såg mejlet. Skall läsa o fundera. Återkommer men behöver tänka lite

Tezz- ang rösten. Det är viktigt att tala längre ner i magen om man säger så. magstöd o dafragma. Många tjejer behöver lära sig det. Man blir mindre pipig och sparar stämbanden.

• FruTez

Hihi! Jag som mailade er om att dumma BT inte funkar och att jag skulle skriva på FL! Hehe! Hann inte det! hihi!

God morgon förresten!

• Addiz

Abbe: tack! =)

Carma: blir det träff på söndag?

• Ab fab

Tjingeling snygging. Hoppas det blir Gi tårta till dig idag. Mycket choklad alltså

Är det pysseldags? Oh.. nu är jag sugen också. Måste göra bröllopsalbumet någon gång

Förresten ... när skall vi synas nästa gång? Fika någon dag?

I helgen har jag dammiddag. Vi skall måla porslin på dagen och ha ostorgie på kvällen. O choklad fundue

• Addiz

Åh så förskräckligt gott med chokladfondue!!! *mums mums*

• Ab fab

hmm... alla tar med sig ost till en buffe. jag fixar grönsaker, bröd o marmelad o så
    sen blir det frukt o mashmallows att doppa i chokladfonuen...

• Ab fab

carma- svar på ditt mejl men inte så uttömmande som man skulle vilja.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...