• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Carma07

Godmorgon

Tillbaka på bläjobbet. Dessutom är det fint väder och då hade jag verkligen hellre varit hemma.

Tezz: Smarigt med kladdmuffins. De var riktigt goda.

Ab: Ang vår situation på jobbet så har jag lite frågor till dig. På onsdag har vi möte och vi kommer att säga vad vi tycker, men känner att jag behöver lite kött på benen ang flex och övertid. Om jag mailar dig ikväll, kommer du ha någon tid att läsa och kolla tills på tisdag kväll?

• Carma07

Frujj: Ev tar jag gärna en lördagslunch med dig på stan. Har inte bestämt ännu hur min helg kommer att se ut, men jag behöver shoppa lite.

• Ab fab

Hej vänner
    det har varit en underbar helg. Vi åkte från Göteborg efter lunch, handlade mat på vägen o var nere i Torekov vid 4 tiden. En promenad längs stranden innan det blev fotbad o manikyr, god mat och vin. Stugan var perfekt och låg precis vid havet. Lördagen bestod av promenad in till byn, fika, bastu, hårinpakcning, mat, vin o melodifestival.

Tez- va bra att du får lära upp. Du behöver ju avlösare

• Bauti

Hej svejs.
    Sitter i kön till vårdcentralen, och alla vet hur lång väntetid det kan va.
    Skall slå näven i bordet och säga att jag kräver att få se en läkare som kan mer än den förra. Han var inte riktigt vad man kallar kunnig. Hel flummig dess utom, undra vad för roliga piller kan hade käkat?

Hoppas ni får en skön dag i solen

• Bauti

Ha, nu fick jag en tid idag.
    Skall få träffa Dr Sumet, som passande var från thailand.
    Undra om jag skall briljera med min thai.
    Kan ju alltid slänga ur mig: maj naa = inte mer eller mau lau = redan full. Den sista kanske inte passar riktigt in.

Så, då skall jag ivär till min älskade lera.

• Ab fab

hej hjärte-bauti. Hur är det med dig? är det kroppen eller själen som gör ont? behöver du någon hjälp?

Frujj- kollade bloggen o skrattade gott åt den unge mannens danssteg. Wow vilken John travolta han är

• Frujj

Godmorgon!
    Skönt att vara hemma när solen strålar och står i

Bauti: Krya på dig, hoppas du får en bra läkare.

Ab: visst är han en blivande John Travolta.. hihi

• Ab fab

japp nu är jag här igen. litet måndagsmöte o knasig dator i vägen

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...