• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Bauti: Om jag får föreslå så föredrag jag nog en fredag! Det blir lite härligt avslut efter en hård arbetsvecka! Hihi!

Fika snart! Definitivt!!

• Ab fab

varför inte hudvårdsgrej... det var ju ett år sedan vi makade oss. det kan vara kul.

taras är ju bra. mysigt ställe

• Carma07

Frujj: Jag kan tänka mig en hudvårdskurs. Är som sagt lite nyfiken på deras produkter.

• Frujj

Kul! Jag kan fixa en sån hudvårdskurs, det är ju lite som ett tupperwareparty eller vad man ska säga, man sitter med sin spegel o får testa lite krämer o foundation, sen så får man ju såklart beställa om man vill. Sen fikar man!!!
    Jag kan maila lite mer info och så kan vi kolla nån dag så bokar jag hon som jag känner som håller på med sånt
    Om ni vill alltså!

• Frujj

Tezz: Nä det kostar inget, såvida du inte köper nåt såklart!

• Nibla

God morgon!

Idag ska jag på kurs hela dagen, intressant!

Bauti,
    Jag är bortrest mellan 21/3-7/4. Så då kan inte jag träffas för bröllopsfika. Men det gör inget om ni planerar in den då.

Frujj,
    Jag har använt en underlagskräm av Mary Kay. Den var kanonbra tycker jag, men tuben sprack i ena kanten så det började sippra ut lite så jag fick tejpa den...... Så blodigt dyr var den inte heller, ca 120 spänn.
    Jag går gärna igen!

• FruTez

Morsning!

Idag är jag praktikantfri. Det har varit trevligt att ha lite sällskap, men det är ändå gott att sitta själv igen och kunna göra lite som man vill! Tex sitta på BT! Hiihi!

Bauti: Har du fått fram några förslag på bröllopssnackisdag?

Under tiden, ska vi ta en vanlig fika på stan nån dag? Tex. nästa vecka kanske?

• FruTez

Måste berätta en sak... Det började en tjej här för en månad sedan som även kommer och löser av mig för raster. I måndags när jag kom tebax från en rast, så satte jag mig vid datorn. Sedan klickade jag på "tillbaka" i menyn. Jag brukar logga in här på BT på morgonen och sen loggar jag inte ur förräns jag ska gå på rast eller hem, det är olika. Jag bara trycker på "startsida" för att få upp en neutral sida. Sen när jag ska kolla om nån har skrivit nått på BT så klicka jag bara på "tillbaka" i menyn och uppdaterar. Iaf. så gjorde jag det och såg då att hon hade varit ute på Internet. Hon hade varit inne på lite olika sidor som jag inte varit på och så såg jag att hon kikat på min blogg!!

Nu är saken den att jag hade inte själv varit inne där och jag har inte gett henne adressen till den. Däremot så har jag lagt adressen under "mina favoriter", men inte direkt i den menyn utan jag hade döpt om den och lagt den i en undermapp med andra adresser. Med andra ord, hon måste ha gått igenom alla mina "favoriter" och undermappar för att hitta adressen!!!

Är det fel av mig att känna det som att hon snokat bland mina privata grejer??? Det känns så...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...