• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

*vinkar till Tezz*

Ab: Var det denna helgen ni var på chokladprovning? Var det i gbg?

• Ab fab

vi var i Torekov utanför Båstad. Chokladprovningen gjorde vi själva med hjälp av en provlåda choklad fr Michel Cruizel köpt på NK. underbar choklad från Santa Domingo, Madagaskar, venezuela, Papua Nya Guinea m fl. Smaskens

• Frujj

ok gottigottgott! Undrade om det var här i gbg med tanke på kommande aktiviteter

• Ab fab

nix, vi ordnade själva. Nog så bra men har varit på Berzeli choklad också.

Hur är det med den unge mannen?

• Frujj

Den unge mannen är tät i luftrören och rosslar som bara den men är pigg och glad som tur är. Det är full fart på honom så egentligen kan man inte tro att han är sjuk.
    Full rulle kan man säga... Fast å andra sidan en del ungar har ju full rulle trots att de har 39 graders feber.
    Fast det som gör mig fundersam är att han skulle sluta med sin luftrörsmedicin igår men han är ff lika rostig i rören som tidigare i veckan.. suck.. så vad gör man? Jobbigt när de själva inte kan säga ifrån heller.

• Ab fab

usch vilket elände. hoppas det löser sig

• FruTez

Frujj: Såg filmen med den lillegubben, sååååååååååå söt!!!!

• Bauti

Hej
    Jag fick en bra läkare. Han sa att killandet inte kunde faställas vad det är, utan fick antikillpiller och en salva som är mjukgörande. Hoppas på att det skall hjälpa. Kliar ju så jag blir mer tokig än vanligt, och det är inte bra det. Ni ikan själva förstå hur P har det just nu med mig.

Imorgon skall det vara sol igen *slår ihop klackarna i luften*

Frujj, se nu till att lillen blir bra. Annars så finns det väll en reklamationsrätt på sådana små. Är det inte tre år det gäller?

Ab, satan, nu måste jag besöka NK och deras choklad. Blir ruinnerad på sådanna tips.

Tjing tjon långkalsong

• FruTez

Hej!!

Bauti: Bra att du fick en bra läkare! Måste kännas skönt. Hoppas nu att medicinen hjälper!

Jag sitter och pluggar... Har inte hunnit sitta alls med kursen på jobbet... tjejen som jag lär upp, hon är jättesnäll och trevlig och det är ju skönt. Bara att hon kan verkligen INGET om mitt jobb så jag måste hjälpa henne jättemycket och då har det inte funnit tid att plugga.

Klockan är halv 8 och jag har läst igenom några sidor i skolboken, men känner en hemsk huvudvärk komma smygande. Har tagit en Ipren så jag hoppas den försvinner snart. Tänkt sitta en halvtimme till, sen får det vara nog för idag! Måste vila ögon och hjärna litegrann.

Förresten, nån som har tips på bra sätt att tala på? Jag försöker att tala lugnt och stilla, men känner ändå att jag sliter ut rösten när jag har praktikanter en hel dag. Min röst pallar inte 10 timmars prat... Har suttit och druckit honungste och vanligt vatten hela dagen. Känner mig som en ... honungsgurka! Hihihi!

Ok, tebax till plugget! Ha det nice ikväll tjejer! *pözz*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...