• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Frujj: Det gör inget! Jag kopiar och skriver ut! Fotobok, prova Ifolor! Jag har beställt en bok där, som jag förhoppningsvis får i veckan eller nästa vecka. Abbe och Bauti har gjort böcker där med, de var jättefina!

• Ab fab

Oh va spännande fru T. Vi är så nöjda med vår bok. Mamsen är så lycklig över sin o tar med den till alla vännineträffar.

• Bauti

Hej
    Nu funkar mailen och jag har skickat ut till er alla, ifall ni vet någon som vet en annan som behöver en bostad.

Vi har kumperat i 1 år och 9 månader. Huuu, känns mycket längre.

Hoppas ni har det bar i blåsten.

• FruTez

Bauti: Blåst? *tittar ut men ser inga vajande träd* (fast det kan ju bero på att det inte finns några träd utanför mitt fönster! )

• Bauti

Tez
    Här vajar samtliga träd *swiiiisch*

• FruTez

Bauti: Oj! Då får jag smaka på det om ca 10 min när jag slutar! Hoppas det inte är som för några dar sedan, det blåste riktigt friskt!

Jag får önska mina damer en riktigt trevlig afton! Nu ska jag strax packa ihop, sedan bär det av in till stan för överraskningsmiddag och bio. Maken vet inte om nått än! Hihi!

Trevlig kväll!

• FruTez

Sist ut, först in! Vad betyder det igentligen?

Att jag har för lite att göra på jobbet? Nä...

Att jag helt enkelt prioriterar annat än jobb? Ja!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...