• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Ab: Tack, men jag tror att min uppgift räcker gott och väl! :)

• Ab fab

synd. vi åker till trevliga ställen o absolut inte lågpris ,-)

• Carma07

Bauti: Tråkig med en sur gubbe. Hoppas det ordnar sig snart.

Tezz: Kursen låter väldigt rolig. Hoppas du orkar hålla lågan uppe hela vägen.

Usch, vilket pisseväder det blev. Tur att man kan stanna inomhus. Har absolut ingen arbetslust så jag väljer mellan att städa lite eller ta mig i kragen. Har inte bestämt mig riktigt ännu. Tycker att den här fredagen går riktigt långsamt. Vill ju träffa er ju.

• FruTez

Carma: Håller med, tycker också att den här fredagen går riktigt långsamt juh! Känns som att sekundvisare tickar ett steg fram och två steg bak!

• Carma07

Usch, jag valde att städa köket och det tog så mycket energi att nu håller jag nästan på att somna. Men det blir trevligt att sitta där och fika som vi ska göra snart.

Två timmar kvar!! Som ni ser så har jag nedräkning. Fortfarande pissigt väder och värre ska det tydligen bli.

• Nibla

Vilken tid var det ikväll? 18?

Jag får nog gå på Backaplan ett tag innan, orkar inte vara kvar på jobbet så länge..... (Hatar Backaplan! Så sunkigt!!)

• Ab fab

japp 18 ikväll. har du bil? då är ju Ikeaområdet trevligare än BPL

• FruTez

Vilket tråkväder! Skönt iaf. att man ska göra nått trevligt ikväll, så är det nått iaf. som piggar upp!

• Nibla

Japp, jag har bil! Kanske tar en tur till Mio, Hemtex och EM i Bäckebol istället.

Jag fattar inte att H&M-butiken på Backaplan, vid Siba-huset får se ut som den gör....snacka om sunk!

• FruTez

Nibla: Då åker nu förbi mitt jobb! Hihi!

Usch! Jag har tråkigt! Nästan en timme kvar tills jag slutar...

*snurrar runt på stolen*

*blir yr*

*wiiiih*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...