Mars-April 2008 fortsättningstråd....
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
Fatta tjejer, nu är vi nästan i mål!!!!!!! Första bröllopet är på lördag!!!!!
Shit va nervös jag börjar bli!!!
Jag har däremot gett upp planera när möhippa... Tycker dom flesta runt omkring mig berättar att dom ska göra si eller så dom närmaste helgerna... Men, men... Jag överlever utan med.
Idag ska jag sätta mig och försöka bocka av så många saker som möjligt på min lista. Får väl se hur det går.
Förresten, blev tipsad om en skiva med valsmusik på och även en vals. Skivan heter "Bröllop - vår lyckligaste dag" och valsen som även finns på skivan " an der schönen blanen Donau - Nya stråkenemblem".
MrsfellerA: Jag bara skojade
Nu söker med ljus och lykta efter en fotoautomat i Södertälje det var inte det lättaste
Sen är jag SÅÅÅÅ trött på mitt hår just nu, sparar ju för att få en snygg fyllig frisyr på B-dagen men urk känner inte inte alls fin, bara långt och tungt (eftersom jag har så tjockt hår) mina självlockar är inte heller fina just nu!
Lääängtar tills jag får klippa mig i den frisyr jag är van vid, tror jag skall förädla till så som Katie Holmes har, mjuk page!
Ska boka klipptid redan den dagen vi kommer hem så att jag kan känna mig snygg i håret på bröllopsresan som vi drar iväg på dagen efter..
Nataluskan
Ja visst är det skönt att klippa sig! Bli av med lite rufs. I mitt fall, men självlockar, tenderar det att bli just rufsigt när det blir lite slitet i topparna.
Vi skämtar nog båda två. fast det är ju alltid lite svårt att avgöra när man skriver/läser och inte får några andra hints.
Och så spännande av vi snart är i mål! Väntar så på ALLT från Troll-P's bröllop. Nu börjar det ju liksom hända lite "på riktigt" i vår tråd - det vi alla har skrivit och skrivit om nu ett tag.
Troll-P
Hur vågar du!?!?!
Själv har jag kommit på ett litet problem. Har inget att ha på mig på vigseln i Svenska kyrkan. Och inte hittat något jag vill ha i de butiker jag kollat i. Vad göra?! Jag kan ju inte vara naken... Så - jag ska sy mig en klänning hade jag tänkt. Har drygt 1.5 vecka på mig innan vi åker. Ska nog gå bra...hoppas jag.
MrsFellerA - Tack!!! Och lycka till med klänningen!!!
Jag har panik!!!!! Vi hade lagt in om extra föräldrapenning till den här månaden. Hade lagt undan dagar för att ha råd med bröllopet. Nu har det blivit strul hos FK så pengarna kom inte!!!!!!!!
Shit vad jobbigt allt blev. Har fått lägga in allt på nytt och ska höra av mig om nån dag och se vad som händer. Om jag bara får ett svar när pengarna kommer så kan jag ju låna av mamma och pappa men det känns ändå skitjobbigt. Hoppas det löser sig den här veckan!!!
Vågar knappt handla nåt som det är nu...
Ja, ja... Det löser sig väl... Är i stort sett bara skor till oss båda och maten kvar så vi får snåla allt vi bara kan...
Vad tycker ni om den sista buketten jag lade in i mitt galleri?
Och vet nån av er om det skiljer mycket i pris på ros och gerbera?
Har ingen aning om det skiljer sig i pris mellan rosor och gerbera. Gissar att det kan bero på vart man köper och vilken säsong. Gerberabuketten var söt, men det kanske kan vara lite svårt att få tag på sådan gerbera, ser lite speciell ut enl. mig. Väldigt mycket hjälp jag var, eller hur?!?
Hej alla mars/april brudar.
Jag gifter mig den 26:e april med mindrömprins.
Det mesta är klart men ett par problem kvarstår som jag hoppas att ni vill hjälpa mig med.
Jag funderar på att göra en brazilianwax men är lite rädd att det ska vara farligt eller göra mig härligt rödoh prickig lagom till bröllopsnatten. Vad är era erfarenheter av området? JAg behöver väl göra en progång innan så jag vet hur jag reagerar men hinner jag??
Senundrar jag hur ni tänker med regrisken i denna vår mest underbara årstid?
MVH /soon to be mrs Viklund