Mars-April 2008 fortsättningstråd....
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
Tack! Sno på! Vi har embossat Kram. på kuverten. Gjorde det över spisen men då måste man vara väldigt försiktig för pappret blir lite sprött.
Någon som kan tipsa om en vals att dansa brudvalsen till?! Måste hitta en snarast som vi ska skicka till bandet.
Hmm... Får inte in bilderna härifrån så ni får kolla i galleriet hos mig ist.
Nataluskan - vilken tur du hade med snöret då!!!!
Idag har mammas vännina meddelat att hon hjälper till på bröllopet med maten och allt annat jag kan behöva hjälp med! Känns super. Hon är stans goaste och superduktig med blommor så jag har god lust att be henne binda buketten.
Och min älskade sega karl är i detta nu och provar HELA fracken med alla tillbehör hos sina päron. Vilket betyder att jag inte kommer ha sett honom i hela utstyrseln innan bröllopet.
Så nu börjar det kännas att allt faller på plats bit för bit iaf.
Troll-P: Förlåt skulle ju hjälpa dig med tips...
(ja denna kanske man kan valsa till om man vill, vi har en kompis som skall sjunga den i kyrkan)
Drömmen om Elin, eller An Der Schönen Blauen Donau
Kommer kanske mer vart efter jag kommer på nåt....men här kommer lite iallafall..
L2K SNYGGT!!!
Passade dig, skall du ha dina brillor på dig?
Jag skall ha mina svarta tror jag ev har jag ett annat par i mer bronze...
Nataluskan - Tack! Och ja, jag ska ha dom på. Ser inget annars.
Har du dina i galleriet så man kan se?
Nej men på hemsidan har jag mina på mig
Snygga!
Tack...
Troll-P
Vet inte om jag orkar embossa...men trycka ska jag göra! Måste bara hitta en stämpeldyna i rätt färg, och köpa dem där bokstavsstämplarna jag funderat på ett tag.
Kommer tyvärr inte på någon bra valslåt. Får se om det dyker upp något.
L2K
Snygg sminkning! Och snygga glasögon. Vill själv ha nya...
Nataluskan
Vad bra! Ja tänk vad man kan hitta på ställen man inte tror ska ha.
Dum blondin? Nej inte alls! Min älskling är blond och han är inte dum. Oftast ploppar det ju bara upp en bild i huvudet och man vet inte riktigt vad den kommer ifrån.