Mars-April 2008 fortsättningstråd....
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
Åh vad bra tips på presenter, hon sa härom dan hur gott det är med champange..hmm skall leta efter en sån fin rysk rosa champange när jag är i polen nu hon är en rosa tjej...
Och den är faktisk god och sen kan jag komplettera med nåt annat..
Mer tips emottages tacksamt..
Sminkkurs har hon tyvärr redan vart på och spa likaså hon har många bekanta som hon vart på möhiåppor med och sist vi pratade sa hon att nu är det inte kul med mer spa grejer...
Urk vädret är en katastrof just nu, i Södertälje har det regnat i stort sett hela dagen..
Jaja skall snart packa ihop för idag och åka och träna och sen en solomgång i solariet..
Sola ja - det skulle ju vi hinna med innan vi åker iväg. Mest för lite grund, så att jag inte ser ut som en kräfta på B-dagen. Måste komma ihåg...borde nog också börja med listor. Konstigt att jag inte har någon ännu, för jag är verkligen en list-person.
Här i Ösmo, Nynäs slutade det regna på förmiddagen. Nu när vi gick hem från dagis stack solen nästan fram. Fast innan vi hann in började det regna på nytt... Hoppas det bara är tillfälligt. Jag hoppas på några soldagar efter regnet så det blir lite grönt ute. Vore så mysigt med lite grönska på bröllopskorten.
Kommer in i sluttampen här i tråden.
Vi gifter oss i april och nu börjar alla funderingar om vad som sker i kyrkan komma. Vilka psalmer har ni valt? (vi vill ha vårtema...)
Vilken musik för in och utmarsch (stor kyrka och stor orgel kommer vi att få i S:t Maria Magdalena kyrkan på Södermalm)?
Ska spana in lite inlägg i tråden när jag hinner, nu måste jag laga ägg i fisksås, eller hur det nu va!
L2K: Jo men till 15 mars hoppas vi att solen hinner titta fram mycket!!!Men jag har sett kort där naturen varit väldigt väldigt kal och det kan bli riiiiktigt coola kort
MrsFellerA: samma här för att inte vara helt blek i klänning så tänker jag kör lite solarie min 1 ggr i veckan men et är så skönt så det blir efter varje gång jag vart och tränat..sen tänker jag köra med lite brun utan sol kräm för att få den mer bruna skimmern i hyn man blir ju mest grå av solarie..och hr man lite mindre schysta bristningar så blir det ingen färg i dem...men men jaja inte mycket att göra jag skall inte visa mina bristningar direkt
Nataluskan
Hi Hi - nej bristningarna håller jag gärna för mig själv. Älskingen ser dem ju också, men han verkar ju tycka om mig ändå!
Med magen i vädret
Det finns några vårpsalmer.
Psalm 197 ?Den blida vår är inne?
melodi ?Den blomstertid nu kommer?
Psalm 198 ?Likt vårdagssol i morgonglöd?
melodi ?I denna ljuva sommartid?
Sen finns det säkerligen fler.
Vi ska nog ha iaf
Psalm 294
" Välsigna Herre, alla dem som bygger ett gemensamt hem"
Men vi har inte riktigt bestämt oss ännu.
Vår vigseln i kyrkan blir ju väldigt enkel, så vi ska bara ha två psalmer. Ingen in- eller utmarsch. Till vigseln i Thailand har håller vi på och bestämmer oss för musik just nu. Det blir ju lite lättare musik, som passar till ett strandbröllop.
Med magen i vädret:
Vi skall ha Trumpet Voluntry som ingångsmusik och Trumpet Tune som utgång, vi har tänkt pampigt när vi valde dessa då kyrkan är ganska stor och väldigt hög i taket...Sen skall vi ha Ave Marie vet inte vad den har för psalm nr dock.
Nataluskan - jag antar att bilderna blir bra oavsett väder.
Med magen i vädret - Vi har valt brudmarsch av Mendelssohn som ingångsmusik och brudmarsch från Väddö som utgångsmusik. Sen funderar vi på psalmerna "På bröllopsdagen ber vi" (melodi Den blomstertid nu kommer) och Psalm 84 eller Psalm 82.
Va duktiga ni är som ska sola och ha er. Här får dom ta mig som jag är, sånt orkar jag inte hålla på med... Fast gud vad skönt det vore med den stunden bara för mig själv.
Åh, det är så trist att jag är så upptagen på jobbet just nu att jag inte honner med BT. Alla har så många roliga saker för sig och massor av tips till en som ligger back
Men jag säger lycka till med naglar, blommor, psalmer osv och så hinner jag förhoppningsvis in och läsa ikapp i helgen Har ni fler tips på hur man naglarna att sluta skiva sig så tar jag tacksamt emot!