Mars-April 2008 fortsättningstråd....
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
Troll-P
Lycka till imorgon!!! Och njut av er bröllopsdag!!!
Troll-P - Hoppas ni får en underbar bröllopsdag imorn!!!!!!!!!!!
Shit va nära det är nu... Första bruden ut imorn liksom!!!
Nataluskan - vi har valt vigselprogram för att vi har valt en alternativ text på en av psalmerna, så folk kan sjunga med. Annars hade vi nog skippat det vi med...
Nu har jag klippt 45 placeringskort. Min morbror tryckte ju våra inbjudningar och jag fick mer än dubbelt så många mot vad jag behövde så jag har klippt ur dom så ser inbjudningar och placeringar likadana ut.
Det jobbiga blir att skriva alla namn för hand.
Min mamma ringde förut. Hon hade fått kostnadsförslag på min gerberabukett; ca 400-500:-. Så den blir det. På söndag ska jag dit och beställa den.
Däremot blir det nog rosor på borden ist för gerbera. Skiljer lite väl mycket i pris mellan dom olika blommorna.
Nu ska jag ringa och kolla om vi kan beställa en laktosfri tårta...
L2K
Det tror jag blir bra - med rosor på borden. Då sticker din bukett ut och blir speciell! Eftersom den är ganska så enkel och liten (för visst blir det den lilla i ditt galleri?) så vill man ju ge den en chans en riktigt synas!!!
MrsFellerA - Smart tänkt... Så långt hade jag inte tänkt själv.
Funderar på att ev ha några få gerberor på utspridda på borden. Mammas väninna som ska hjälpa oss är duktig på sånt så jag tänkte prata med henne på söndag...
Annars så har jag lagt till ytterligare en bukett nu... Vad sägs om den? Fast isf inte så mörk som den på bilden, utan ljusa färger i den med...
Fy sjutton va svårt det är att bestämma sig.
L2K: Den buketten var jättefin snyggt när man har lite skiftande nyanser i buketten tycker jag!
Min mamma ringde också förut och frågade hur vi tänkt med påsken om vi är hemma eller om vi skall åka till svärmor i Västergötaland, men nej vi skall vara hemma och jag blev så glad då sa snälla mamma att men då gör jag påskmiddag hemma så kommer ni hit åh vad skönt då slipper jag fundera så mycket på mat nån av dessa dagar och bara ägna oss åt allt bestyr.
rester efteråt är ganska ok det med Sen fyller jag ijuförsig år på söndagen då men tårta kan man köpa
Ja! Den var jättefin. Tror nog att jag gillar den mer än den med bara gerbera. Blir lite med liv i den liksom. Men det är DU som ska bestämma. Lätt va?!!?!?!?
Vem var det funderade på valsmusik...jag hörde på radion idag när det var en tjej som friade till sin kille på Rix Fm och efter spelade dom All you need i s Love...den måste ju vara utmärkt som vals
L2K: Kan du inte ha bara gerbera men olika nyanser på blommorna?
Bukett är verkligen inte lätt att välja finns ju mängder av olika.
Hmm... Nu blev det mycket att fundera på... Gör nog så att jag ser till att ha med mig båda bilderna på söndag när jag ska till floristen.
Kom nyss på att jag måste skaffa vadd att fylla ringkuddarna med... undrars om jag får tag på det i vårt centrum...
Hej på er och tack för era svar.
8 veckor och en dag kvar, konstigt lite tid men ändå inte. Vi har planerat så länge så på ett sätt så känns det som om jag bara vill vakna upp på hotellet på söndagen och vara gift! Tänk. Vi har bokat smekmånaden nu och det känns fantastiskt. Från början var vi osäkra på om vi skulle ha råd med en resa men vi blev glatt överraskade. Idag ligger både jag och fästmannen hemma (fast i olika hem, vi flytar inte ihop förens efter bröllopet) och är sjuka i influensan. Den årstiden nu och sen all stress, inte så konstigt kanske =).
Jag tänker mycket på allt det där som inte har med själva dagen att göra utan tiden efter, att vara ett i alla avseenden. Det kommer bli ett nytt liv.
Angående Brazilian så.. jag vet faktiskt inte, jag har ju aldrig gjort det och det är inte så att Han har begärt det, jag bara tänkte att det skulle vara en rolig grej, men det börjar kännas lite konstigt att ta bort allt.. hmm.. kanske att jag gör en testgång nu och ser hur jag känner mig?
Ha det bra alla. Bröllop i morgon?
/26april.