Mars-April 2008 fortsättningstråd....
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
Om 3 dagar står man snart brud!!
LYCKA TILL NEPPE!
Hoppas du får en underbar dag och berätta sen hur det var och så ser vi fram emot att se bilder!
ALLA
Snart är vi alla gifta!!!!
Det är ju helt sjukt!!!
Jag går ju händelserna lite i förväg och hämtade ut mitt nya körkort igår..och idag skall jag hämta ut mitt pass
Hehe!!!! Känns det bra?
Det känns grymt bra men fortfarande känns det vääääldigt långt bort
Nehe nu skall vi dra iväg o ta vaccin inför Bröllopsresan
L2K
Skojigt!
Ni kan inte bara ha en vas och ställa buketten i? Inte med vatten i kanske, för då kommer det droppa sen när du tar upp den igen. Men kanske lite stenar i botten så att den inte tippar.
Jo, under mottagningen kommer den hamna i en vas. Men just under själva vigseln funkar det nog inte så...
Antingen får nån av grabbarna ta den eller så ber vi nog en av Tonys systerdöttrar stå där framme som tärna.
Kanske kan vara bra, så vi har nån som har koll på grabbarna med.
Lämna gärna tips...
www.brollopstorget.se/Forum-1-15/m2764129.html
jag tror jag börjar känna att det närmar sig nu (även om jag har betydligt längre till dagen D än många andra här..), har börjat drömma massa bröllopssaker, som att jag blir extremt missnöjd med frisyren bland annat..
L2K: låter som smarriga tårtor, vi funderar på typ hallon och vit chokladmousse..
Den här veckan har vi varit på systemet och fått vinrekommendationer (de har börjat i vissa butiker att erbjuda inbokad rådgivning just vid större tillställningar, är väldigt nöjd!), träffat ansvarig för festlokalen (det var en kvinna med koll, snacka om att man kommer kunna slappna av, hon vet vad hon gör! ) och bokat in provsmakning av menyn.