• L2K

Mars-April 2008 fortsättningstråd....

Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...

Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!

• Svar på tråden Mars-April 2008 fortsättningstråd....
  • brud080419

Troll-P: Åh vad fina ni var! Och vilken härlig bukett du hade!

• Nataluskan

Troll-P: Ja jag också mina stora favvosar är just Earplanes..utan dem hade jag lock för öronen ett bra tag efter flygresan, oc det är jobbigt att vara så där lomhörd

SÅÅÅ tjusiga ni var, och JÄTTEFIN klänning, hur var det var den uppsydd eller inköpt?
    Om du har fler bilder så vill vi såklart se mer Maken hade också jättefina kläder.

• Troll-P

Klänningen är köpt i butik - fick korta den eftersom jag inte är så lång och ta in den lite över axlarna, i övrigt satt den perfekt

I morgon ska vi till killen som fotograferat och titta på bilderna!! Ska bli så kul!! Bilderna jag lagt upp har en kollega tagit. Har inte så mycket mer att lägga upp just nu.

Älskade buketten - den blev bättre än jag trodde den kunde bli!

• L2K

generalskan - ja, vi resonerar likadant. Hellre 10 minusgrader och torrt än regn.

Troll-P - vad fina ni var!!!! Och vilken härlig cape du såg ut att ha!

• 080315

Det är så spännande att se bilderna på er alla som börjar trilla in. Jag följer er som vanligt på lite avstånd även om jag inte kommenterar så mycket.

Jag hinner inte alls vara nervös inför lördagen, vilket är det enda som är bra med att ha tenta dagen innan. Å andra sidan sköter min mamma det så bra åt mig .

Grattis Neppe och Troll-P, vad jättefina ni var.

Nataluskan, hoppas att du blir bättre snart.

L2K och Generalskan. På lördag smäller det, känns både konstigt nära och långt borta. Kan inte riktigt begripa att det snart är dags.

• brud080419

Gaah, var o provade klänningen idag igen med underkläderna jag köpt och det funkade inte alls! Så nu blir det underklädesdags! Det största problemet var att jag inte kunde ha en vanlig bh, är snörning i ryggen, jag hade för mig att det var tyg mellan snörningen och ryggen, men det var det inte, så om jag inte kan snöra ihop den helt och hållet kommer behån synas.. Man kunde också skymta trosorna... Usch vad irriterande! Inte nog med det, jag upptäckte också att en söm gått upp en bit i kjolen. Konstaterade dock att jag måste få den upplagd nån centimeter, så då får de sy ihop den igen!

• Troll-P

Kanske en dum fråga men kan du inte lägga till tyg bakom snörningen? Måste ju inte vara exakt samma eftersom snörningen distraherar ögat.

Hihi, jag hoppas inte trosorna också skymtade fram mellan snörningen...

• brud080419

Haha, så fel det kan bli när man inte tänker efter vad man skriver, det skymtade ju naturligtvis genom kjolen!

Det är ju faktiskt ett alternativ att själv fixa nåt tyg, det ska jag fundera på! Tack för tipset!

• Nataluskan

Så skönt är på klar bättringsväg idag och skall senare idag åka och prova klänningen sista gången
    Kommer ev kunna levera kort på den

• brud080419

Nataluskan: vad skönt att du känner dig bättre! Hoppas klänningsprovningen går bra!

Svar på tråden Mars-April 2008 fortsättningstråd....