Mars-April 2008 fortsättningstråd....
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
Grattis L2K! Vad fina ni var och vilken fin brudbukett du har! Hihi, jag hade funderat på om vår 4,5 åring ska få agera ringbärare eller hålla buketten när det är dags, men är mest orolig att hon ska bli för blyg när det väl gäller. Vi får väl se. å, vad kul att festen blev lyckad och att ni fick en så bra dag!
Nu har vi också gift oss! Åhh, vi hade en jättefin dag, men den gick verkligen fort. Allt var bara så härligt, men nu är jag extremt trött och måste nog gå och lägga mig. Jag ska se om jag först kan prestera någon bild i galleriet, jag är inte så insatt i hur det går till.
Grattis L2K, ni var jättefina, ser fram emot fler bilder, det är så härligt att se.
Nu har jag lagt in två oskarpa bilder i galleriet.
Åter till vardagen. Just nu känns det som jag har drömt alltihop.
080315: grattis!
Det går inte att komma åt ditt galleri om du inte går in på Inställningar och lägger till det i listan över vad man kommer åt som besökare på din sida. Just nu ser man bara ikonerna för presentation och gästbok. Hm, kanske lite snurrigt förklarat, men på vänstra menyn på "Min sida" tror jag att det är som man kan välja "inställningar" och där går det att fixa.
kikalt, jag har också avlångt ansikte och har valt en frisyr med en mjuk stor sidbena/lugg, hahaha, det lät verkligen helt sjukt... Alltså en vanlig sidbena fast lite mer än vanligt... då blir det inte stramt i sidorna utan lite mjukare eftersom jag har långt hår följer luggen hela vägen bak i knuten. Jaja, om fem veckor får ni se
Åh, grattis, nu ska jag in och kolla bilder!
L2K, superfint! Dukningen och klänningen och allt! Buketten var verkligen härlig, så enkel och fantastiskt snygg. Nu funderar jag nästan på att byta...
080315, väntar med spänning på dina bilder!
Nataluskan, härligt att prästen blev bra, jag kan ju verkligen förstå att man vill ha en engelsktalande!
Det är ju bra att höra musiken nu så får du sköta tårarna nu så slipper du kanske dem till bröllopet!
Ska bli spännande att se hur man blir, jag tror jag kommer flina som en fåne hela vigseln men jag kan egentligen likagärna tokböla...
Ni som nu äntligen gjort det, hur fungerade det för er? Tårar i kyrkan? Har ni tips till oss som har det framför oss?
Halloj brudar precis hemkommen(till jobbet) från Polen men jag är så trött då jag sovit dåligt pga min traggliga förkylning hela resan samt att vi gick upp 3,30 imorse för att åka till flygplatsen...
Ville bara Gratulera L2K och 080315 till att ni nu är fruar!
Återkommer med lite vad jag åstakommit under helgen senare..men tårar LÄR det bli på dagen B!!!
Nu är jag också FRU Fru Lundqvist vi hade en underbar vigsel, tårarna rann hela vigseln, men jag kommer ihåg allt prästen höll ett underbart vigseltal som vi fick en kopia på så man kan läsa när man vill, Bilder kommer senare.
Har minst 2 TJOCKA Nora Roberts det är samlingvolymer köpte den sista på loppis för 10 kr, längtar efter att läsa den måste bara läsa ut min deckare.
Jag log hela dagen!!! En liten tår var på väg när prästen höll vigseltal men i övrigt var det bara leenden.