Mars-April 2008 fortsättningstråd....
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
L2K - Ja, det kan ju också vara ett bekymmer .
Jag gjorde en provfrisyr, men den var mycket provisorisk och bara till för att frisören skulle se att mitt halvlånga hår räckte till den frisyr jag ville ha och att vi inte talade förbi varandra. Jag tyckte det kändes ganska skönt, däremot skulle kan kanske inte vilja sätta upp det helt och hållet och riskera att det inte blev likadant på lördag. Sminket har jag inte provat och eftersom jag aldrig sminkar mig annars kommer det att kännas lite märkligt. Jag tror verkligen att jag kommer se helt annorlunda ut än mitt vanliga jag.
Nataluskan - vad är det för bok? Jag längtar efter något bra att läsa efter all tvingande studentlitteratur.
Tack för alla frisyrsvar! Jag ska till frisören på onsdag för att komma överens om vad vi ska rikta in oss på för frisyr när det väl gäller. Problemet är bara att ajg inte har bestämt mig! Eller jag har knappt hunnit börja kolla.
Jag har väldigt avlångt, långt ansikte, så jag vill egentligen inte bygga på uppåt och samtidigt har jag knappt sett en enda frisyr som puffar till det på sidorna? Jag lär ha en del att göra i helgen!
Vad roligt och spännande för er som ska gifta er nu i helgen och till veckan som kommer! Jag längtar så jättemycket! Planera bröllopsfest rä det klart roligaste jag har gjort känns det som.
080315: Det är riktigt tantsnusk...Nora Roberts heter författaren så där lagom skön läsning
men på rean köpte jg boken Heligt blod Helig graal, den boken skall tydligen ha fått Dan Brown att Skriva bla Davinci koden, låter m2b läsa först han kastade sig över boken nämligen så tar jag den sen
Phhuuu.... Nu har vi möblerat och möblerat och möblerat. Lägg på en treåring och en femåring som är sjövilda och en sjumånaders som ska roas.
Men jag är nöjd, vi har fått på dukar, tallrikar, bestick, glas, ljusstakar och servetter. Och det blev jättebra med servetterna.
Ska se om jag får till en bild imorn.
Imorn ska blommor på borden, festhäftena saknas och ikväll ska jag få till den slutgiltiga bordsplaceringen.
Jag är nöjd iaf!!!
Nataluskan - Nora Roberts är ju bra ju! Och bra avkoppling, är ju inte avancerad läsning heller.
L2K: Åh så skönt med nån som också gillar Nora, jo jag gillar hennes böcker, det får min hjärna att gå så där på lagom takt
Kul att höra att dukning och allt blev bra!!Kul med foton!
OCH L2K och 080315 (har jag glömt nån?) VARMT LYCKA TILL FRÅN MIG,
NJUT AV DENNA DAG! och GRATTIS I FÖRSKOTT!
Jag håller en tumme för vackert väder!
Jag skall idag ner till Gdansk och ta staden på pulsen inför vårt stundande bröllop (och där ska det enl tv4s väder regna på lördag och molning på söndag)
Veckorna framöver hoppas jag på sol och värme i Polen så att det hinner slå ut lite kanske eller iallafall knoppas
Nataluskan - jag har lådvis med Harlequin här hemma. Behöver jag säga nåt mer?
Ha det så härligt i Gdansk och hoppas allt går bra!!!
L2K: Hihi jag har precis köpt en hög sådana, tidigare har jag bara läst hennes böcker som inte var Harlequin
Tack jag hoppas det med, prästen är sååå tillmötesgående nu så..och vi får en engelsktalande präst tjoohoo..
På söndag skall jag få höra kantorn spela vår in och ut musik jag kommer väl börja grina
Måste försöka packa lite ...
Känner mig smått förvirrad.
Jag har läst hur många Harlequin som helst... favoriter var de historiska, men det anade ni kanske med tanke på min klänning Fast sedan jag träffade min älskling har jag knappt läst någon! Verkligheten överträffar dikten
Hehe... Jag tycker Harlequin är det bästa tidsfördriv som finns!!!
Jag har lagt in ett par bilder i mitt galleri på det sista förberedelserna.
Och tårtan. Som jag tjänade över 700:- på. Min moussetårta till bröllops-beställning hade blivit en riktig bröllopstårta á 35:-/biten. Men det gick vi inte med på så vi har betalt ca 17:- biten som vi fick tikk svar från början!!!
Ha en underbar helg allihopa!!!!
SNART ÄR JAG FRU!!!!!
NU ÄR JAG FRU!!!
Vi hade en underbar dag!!!!
Va kanske lite väl livat i kyrkan dock... Våra små ringbärare va inte dom härligaste då... Oskar, treåringen, va sjövild och tappade tom makens (vilken härligt ord!!!)! ring!!! Dom höll på och lät och hade sig hela tiden. Men gästerna hade trvligt iaf.
Middagen blev jättebra och jag är vekligen supernöjd med min dag!!!
Vill ni se oss finns det en bild i galleriet. Mer kommer när jag har fått fler bilder.