• L2K

Mars-April 2008 fortsättningstråd....

Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...

Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!

• Svar på tråden Mars-April 2008 fortsättningstråd....
  • brud080419

Inne en kortis bara!

Ett stort grattis till er som blivit fru i helgen!

En fråga: L2K eller någon annan, vad kallas det där rosa som ni hade runt blommorna på bordet? Tips på var man hittar sånt?

• L2K

Tack för alla grattis!!!!

brud080419 - vi kallar det bara trassel, vet inte om det finns nåt riktigt namn på det . Finns att köpa i blomsterhandeln iaf.

Miss (snart mrs) A - inga tårar på mig, men så hade jag ju fullt upp med att inte slå ihjäl mina grabbar... Däremot grinade halva tjocka släkten tydligen.

Hmm... Andra tips... NJUT!!!! Det är över alldeles för fort!!!

Nån som kan tipsa oss lite... Vi har fått en barnfri helg till ett värde av 3000:- som vi planerar själva av svärföräldrarna. Vi funderar på att ta flyget nånstans men vart? Är ju inte så lång tid det rör sig om och det ska helst inte vara för dyrt heller.

Och ni som redan gift er och bytt efternamn, har ni hunnit få era nya namn registrerade? hur lång tid tog det isf? Vill ju beställa passet i nya namnet.

• Troll-P

Min man fick brev om nytt namn 1,5 vecka efter vi gift oss, så det gick fort.

• L2K

Okej... Då ska jag börja fixa med resten med pass å sånt.
    Troll-P skrev 2008-03-17 16:49:39 följande:

Min man fick brev om nytt namn 1,5 vecka efter vi gift oss, så det gick fort.
  • 080315

Jag förstod nästan att det inte skulle funka, men jag blev utkastad i morse och sen har jag inte varit hemma på hela dagen. Syns de nu?

• 080315

Hmm, utkastad från BT alltså, inte hemifrån vilket jag ser nu att det kan tolkas som. Det skulle ju vara en fin start på äktenskapet .

• L2K

Hehe... Jag tänkte utkastad från BT tills jag läste om det efter det här inlägget.

080315 skrev 2008-03-17 18:29:53 följande:
    Hmm, utkastad från BT alltså, inte hemifrån vilket jag ser nu att det kan tolkas som. Det skulle ju vara en fin start på äktenskapet .
  • Nataluskan

L2K: Det tog ca 1,5-2 veckor innan jag fick intyget att det var registrerat, dvs det nya namnet.

• Nataluskan

080315: Så fina ni var
    Ser fram emot fler bilder...

• Nataluskan

brud080419: Jag kan berätta att det heter Sisal= trassel.

Svar på tråden Mars-April 2008 fortsättningstråd....