• L2K

Mars-April 2008 fortsättningstråd....

Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...

Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!

• Svar på tråden Mars-April 2008 fortsättningstråd....
  • Nataluskan

Miss(snartMrs) A: Jo jag har sådana också verkligen kanonbra Earplanes heter dom..kommer inte ihåg kostanden men det var nog inte så farligt jag har flera par de är lite svårt att hålla reda på dem...
    Bara vila och kurera nu....soffläge...

L2K Hur gick färgning och klippning?
    Är du fin nu?

• Neppe

Så nu är man gift! Hade en underbar dag... Tur med vädret hade vi, fick ett riktigt vitt vinterbröllop. Igår och idag har det ösregnat hela dagen... Allt gick som det skulle, nu känns det bara lite tomt när man inte har något bröllop att planera. Tänk att man hållit på och planerat i ett år, och så är det bara över på några timmar! Vilken tur att vi åker på bröllopsresa imorgon.

Lycka till alla ni andra!

Kram Fru Roos

• Nataluskan

Åh Grattis Neppe- Fru Roos!!Och ha en underbar resa, vart skall ni åka?

• brud080419

L2K: jag tror att strumpebandshållare kommer synas, då kjolen är rätt tajt upptill (sjöjungfru), ska prova den i veckan för att kolla att de underkläder jag köpt funkar, ska försöka få en uppfattning då. Det är helst det jag skulle ha. tycker det vore skönt att slippa strumpbyxor, med en stor kjol..
    Ang bubbel har jag tyvärr inget tips, har jättedålig koll på sånt.

Troll-P: jag har funderat på knästrumpor faktiskt!

Nataluskan: Krya på dig! Hoppas du känner dig helt ok när du ska ut o flyga!

Miss (snart Mrs)A: tack för tipsen! Kanske ska köpa ett par stay ups med bred kant och pröva en kväll innan, så jag vet om det känns säkert!

Neppe: Trevlig resa!

• L2K

Vad spännande det är att komma in när det är en massa skrivet!!!

Här lutar det mer och mer åt Chapel Hill. Får väl handla dom på torsdag när sambon är ledig.

Och ja, håret blev jättebra!!! Idag har jag dessutom varit hos en kompis som har klippt grabbarna jättefina.

Grattis Fru Roos!!!!

brud080419 - okej... svårt då. Du får testa dig fram...

Nataluskan - Hoppas du hinner krya på dig till flygresan!!!!!

Idag har jag varit in på smhi's hemsida och kollat vädret. Får tyvärr bara fram det till fredag... Men fredagen visade sol. Hoppas det blir det på lördag med.

• L2K

Idag har jag mailat min morbror (som har tryckeri) vigselprgrammet och festhäftet så han kan skriva ut det riktigt proffsigt! Ska bli spännande att se slutresultatet sen.

Och så berättade han att min kusin, som för tillfället bor i Tyskland, skulle komma på bröllopet. Hon hade tackat nej innan för att det skulle bli för dyrt men nu har dom löst det. Jag tycker det är jätteskoj!!!
    Bortsett från att jag igår fick till en superbra bordsplacering... Nu måste jag göra om den. Typiskt, jag som va sååååå nöjd!!!

Men det är det värt!!!

• Nataluskan

Tack tack för alla krya på dig, än är det igenmurat och rösten låter som om jag druckit myycket wiskey...men jag har inte längre så ont i kroppen.
    Imorron vore trevligt om jag kunde vara lite bättre skall på sista klänningsprovet och antagligen få ta med mig klänningen imorron om det inte behövs fler ändringar.

Mamma skall jag ha med mig också, hennes dräkt är klar också, hennes klädval behöver jag iallafall inte skämmas för.
    Oroar mig dock en del för svärmors klädval. Vet att det inte är hennes starka sida, men hennes kläder får jag inte se förräns på dagen B, hon säger att det är en typ dräkt som är vinröd...ok men sen kan den se ut hur som jajaj skit samma det är vår dag ooch huvudsaken är att vi är fina

Och så skall jag imorron förbi juveleraren och lämna in våra förlovningsringar för rengöring och fix och don, känns skönt nu att jag fick en smal vigselring på det borgerliga för det hade nog känts tomt på fingret annars

• generalskan

L2K -jag hoppas också på fint väder på lördag. bara det inte regnar så är jag nöjd.

• generalskan

Troll-P 1 mars Mariakyrkan (Helsingborg)
    Brud i Thailand 5 mars Koh Lanta Thailand (bor Trollhättan)
    Neppe 8 mars Munsala kyrka, Finland
    Synthetic 8 Mars Gustav Vasa Kyrka (Stockholm)
    080315 15 mars Bromma kyrka (Stockholm)
    L2K 15 mars Ösmo kyrka (Stockholm)
    generalskan 15 mars klosterskyrka eskilstuna
    Birella 17 mars
    MrsFllerA 20 mars Koh Lanta, Thailand
    Yoyo78 29 mars Sävsjö i Småland (bor i Göteborg)
    Nataluskan 5 april Polen- Gdansk (bor i Södertälje Borgerligvigsel 2 feb)
    Astriden 5 april Stora Holms Säteri Göteborh
    DetOrdnarSig 5 april Fasta paviljongen/Långholmens Folkhögskola, Stockholm)
    Aprill bröllop, 11 april, Teneriffa
    12april 12 april Vreta Kloster, utanför Linköping
    Tirus 12 april Brunnby Kyrka (Höganäs)
    Miss A 19 april Hemligt (Skåne)
    Tooticki 19 april S:ta Birgittas Kapell (Göteborg)
    Brud 080419 19 april Djursholms Slott (Stockholm)
    Mica o Krille 26 april Angarns kyrka. (sthlm)

• Troll-P

Nu kunde jag inte hålla mig längre Det finns några bilder i galleriet!

Nataluskan - nässpray!! Är guld värt om man ska flyga och är förkyld.

Äh, alla öronproppar funkar i princip likadant - vissa är bara bekvämare än andra. (Och i detta fall har jag bra koll ) Jag använder alltid öronproppar när jag flyger, man är mycket piggare när man kommer fram när man slipper bakgrundsljudet. Förstår inte varför inte fler insett hur bra det är?! De har kanske bara provat obekväma proppar...

Svar på tråden Mars-April 2008 fortsättningstråd....