Mars-April 2008 fortsättningstråd....
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...
Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!
generalskan: låter som en trevlig möhippa också! Lät jättekul att göra silversmycke!
L2K: såg ut som ni hade trevligt!
MrsFellerA - kanske blir nåt litet i efterhand ist?
Och det viktigaste är ju inte möhippan även om det va kul.
Och ja, vi hade jättekul på möhippan!!!
Vet ni, NÄSTA vecka ska jag gifta mig!!!!!! Shit, börjar bli lite nervis nu...
L2K: Jo vi vet att du skall gifta dig nästa vecka, men tycker du verkar lugnare denna vecka än förra veckan
Vänta ni bara jag blir säkert ett nervknippe efter jag vart i Polen med allt det sista som skall göras just nu oroar jag mest för Tant röd...
Men det skall säkert lösa sig...
Och ikväll som den goda katolik jag "blivit" så var jag på gudstjänst....(och passade då på att hämta papprena som prästen ringde om i helgen ) Absolut ingen baktanke med detta...jag som aldrig vart i kyrkan tidigare och nu springer jag hela tiden
Skönt nu att alla papprena är klara och skickade och allt nu gäller det bara att få surprästen att fixa en engelsktalande präst som jag kana träffa när jag är nere i mars och igen nån dag innan bröllopsdagen tillsammans med gubben min...
Nataluskan - jag är nog lugnare nu än förra veckan, men det är nog för att så mycket är klart nu. Ikväll har jag vikt 40 servett-hjärtan. tog ca 1,5 timmar....
Vad spännande att bli katolik så där.
L2K
Det låter ju skoj! Vilket terapiarbete...
Själv har jag stämplat "KRAM" på baksidan av 10 kuvert. Det får nog räcka för idag... Har gjort 10 sedan innan och har nu 20 kvar. Men så ska det ju inte skickas förrän vi kommit hem igen, så det är ju ingen brådska ännu.
Med klänningen går det framåt. Har lite småfix kvar. Ska ta in den precis ovanför bysten och sedan fålla den i nederkant. Förhoppningsvis blir det bra. Om inte annat får jag gifta mig naken - får man göra det i kyrkan? (Alternativt har jag på mig samma klänning som på stranden.)
Om en vecka sitter vi på ett plan och har ungefär 2 timmar kvar till landning i Bangkok!
Har förresetn varit iväg och solat en kortis nu ikväll också. Tänkte försäka hinna med två gånger till innan vi åker. Som lite grund.
Mitt inlägg om att bli katolik var sarkastiskt
Men det är ju ganska lugnande i kyrkan så det skadade inte alls efter en stressdag på jobbet
Oj vilket jobb att vika servetter
*impad*räm
Själv får jag nog lugna mig lite med solningen...ansiktet börjar bli väldigt brunt nu..måste köra hårade med brun utan solkräm på kroppen...Coolt att det börjar dra ihop sig för oss alla nu...
Mrs FellerA Nej jag tror inte nakenbröllop är tillåtet i svenska kyrkan ta flyget till Las Vegan ist där finns säkert en lösning, the american way
Natalsukan
Ja det är ju ett alternativ... Nej - det ska nog ordna sig med klänningen. Tror det blir bra när jag fixat färdigt.
Hehe... Blir nog snygga löpsedlar med nakenbröllop! "Präst i chock när bruden dök upp vid altaret lika naken som gud skapade henne!"
MrsFellerA - det va inte kul att vika. Gjorde såna där enkla hjärtan och hörnen vek upp sig hela tiden. Men nu ligger dom i press iaf.
Skrev klart alla placeringskort med. Känns bra.
Imorn ska jag färdigställa festhäfte och vigselprogram och maila dom till min morbror för tryckning.
Jaha tjejer om en månad står man brud och dagen är då i full gång vid denna tidpunkt