Mars-April 2008 fortsättningstråd....
Nu har jag hittat hit! Funderade just på hur det går för alla - tiden går ju fort nu...
Nästa vecka ska vi skicka in hindersprövningen
Och ringa till kyrkan och fråga vem som är präst resp kantor den dag vi gifter oss
Vi har börjat pyssla lite med möjlig bordsplacering. Vi ska träffa hon som ska laga maten när osa har gått ut (14:e jan) och vi har bestämt vem som ska få göra vigselringarna och bestämt att gå dit efter nyår.
Det jag just nu spekulerar på är mina skor, vilken frisyr jag ska ha och håller tummarna att de vi vill ska sjunga i kykan kan. Funderar också på morgongåva... har fått en idé som hade varit perfekt men kan vara knepig att genomföra (sorry att jag bara berättar hälften men min älskling kanske läser mina inlägg...).
Någon som har bra bilder på håruppsättning? Har tidigare mest tittat efter hängade frisyrer men min frisör var mycket bestämd: det ska sättas upp till den klänningen. Har långt hår (till nedanför skulderbladen), halvlockigt. Det får inte vara strikt eller stelt. Ska varken ha slöja, krona eller tiara. Eller kanske tiara...