• L2K

Mars-April 2008 fortsättningstråd....

Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...

Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!

• Svar på tråden Mars-April 2008 fortsättningstråd....
  • Nataluskan

MrsFellerA: Ja jag skall använda detta till våra pappersgrejer...de får inte vara för gummiga..mer ett guldband med lite streech
    Åh det var svårt att förklara..
    Skall kolla idag på syhörnan på Åhlens om inte där så kanske på nån syaffär..är inte i C stockholm på länge nu annars hade man kunnat titta in på Panduro...och på hemsidan var man tvungen att beställa för 200kr och bandet kostar 22kr...och på www.romance.se kostade det typ 400kr för 25st sådana snoddar...

• MrsFellerA

Svårt att fundera ut vart det kan finnas. En tygaffär kan nog vara möjligt. Kommer dock inte ihåg vad som finns i Södertälje...men visst fanns det väl en Ohlsons tyger? Eller stängde den?

• Nataluskan

MrsFeller A: Känner du till Södertälje?
    Ohlssons tyger är stängt, finns på Luna Huset ett tygaffär men riktigt snygga tyger vet inte om de har så mycket band..hmmjaså Åhlens,Teboden hade ju Panduro men det är ju också borta...

• MrsFellerA

Jag vet mycket... Jag är ju lite hemlig, men jag kan ju säga att jag har bott en period i Södertälje.

Jo, jag tänkte på Teboden först, men kom sedan ihåg att dem hade utförsäljningsrea senast jag var där. Antar att dem stängde sedan... Om du hittar något kan du ju alltid beställa från Panduro. Visserligen har de nog en undre gräns vad gäller kostnad, typ minst 200.- eller nåt sånt, och så tillkommer ju frakt. Då kan man ju lika gärna betala för att åka upp till Stockholm.

• Nataluskan

MrsFellerA: Just det skall bli kul och se era bilder sen jag kanske känner igen dig. Hmm är vi jämn gammla möjligen..jag är 31 snart ...
    Jag var inne och skulle betsälla på Panduros hemsida med bandet jag skall ha är 15 m och kostar 50kr men min ordersumma är 200kr + frakt nja lite väl dyrt kan jag tycka, får se vad jag hittar i affärerna idag.

• MrsFellerA

Nataluskan
    Nej, jag är några år yngre än du isf. Och jag bodde där som vuxen, så jag har aldrig gått i skola där och fått med mig den bekantskapskrets och "känna igen"-krets som man får då. Men det kanske ska bli spännande att se mina bilder ändå? Själv tycker jag alltid det är kul att få se någons bilder och se hur folk ser ut i verkligheten. Oftast är ju bilden man har i huvudet inte riktigt rätt... Jag tänkte mig t.ex. dig som blond.

• L2K

Tjoho!!!!
    Idag har jag lämnat in min klänning för uppläggning och intagning (eller hur man säger ).
    Hade räknat med att det skulle bli skitdyrt men kommer landa på max 500:- och då skulle hon sy upp den för hand!

Ska även tvinga ur sambon om han vill ha "vanlig" tårta eller en lite dyrare bröllopstårta.

• Nataluskan

MrsfellerA: Det skall bli super super kul att se dina kort och alla andras.
    hmm kul att du tänkte dig mig som blond
    (Haha dum blondin eller haha )

Ne skämt åsido..jag har hittat guldtråd, jag har hittat guldtråd, tjoohooo, på Åhlens fanns det men inte sånt som jag vart helt nöjd med så jag slank in på Gallerix men hade ingen större förhoppning, men se på tusan precis sånt jag var ute efter ok hade inte gjort så mycket om det hade vart liiiite tjockare men det får gå har köpt mycket så vi kan ta dubbelt isåfall..

Och så var jag och beställde nytt pass (urk dyrt) och så skulle jag ta kort för körkortet men usch så vidrigt det blev,jaha så har jag kastat ut pengar på nåt som jag inte vart alls nöjd med... nej det kan jag inte ha...så nu måste jag jaga fotoautomat...
    Ska kolla om det finns några Södertälje tjejer här..som kan spåna med mig vart det finns en sån i Södertälje...annars får jag vänta till nästa vecka tror jag ska till stan då där borde det väl finnas på Centralen...

Svar på tråden Mars-April 2008 fortsättningstråd....