• L2K

Mars-April 2008 fortsättningstråd....

Vår tråd va stängd och jag hittade ingen ny...

Här huserar vi som ska gifta oss under mars och april 2008!!!!

• Svar på tråden Mars-April 2008 fortsättningstråd....
  • Troll-P

Mmmm, jag älskar serrano! Fast inte alla varianter, en del är defintivt sega och ruskiga med alldeles för mycket fett. Man kan använda vanlig skinka eller kalkon till rullarna om man önskar.

Om jag inte hinner imorgon så får jag också passa på att önska lycka till på lördag!!

• Nataluskan

Tack snälla Troll-P!!
    Både för tipsen och lyckoönskningen

• brud080419

oj, hade helt missat att andra tråden var stängd, undrade just varför det inte hände nåt i tråden!

Ska skumma igenom vad ni skrivit om på sistone, så återkommer jag!

• MrsFellerA

Vi var och hämtade våra ringar igår. De är så fina! Var helt lycklig hela kvällen och provade den flertalet gånger. Fästmannen började smått prata om att inhandla ett låsbart skrin...

• DetOrdnarSig

MrsFellerA skrev 2008-02-01 10:25:50 följande:

Vi var och hämtade våra ringar igår. De är så fina! Var helt lycklig hela kvällen och provade den flertalet gånger. Fästmannen började smått prata om att inhandla ett låsbart skrin...
    Exakt samma sak hände oss när jag hämtade vår ringar förra fredagen. Han tog hand om vigselringen men jag såg var han la den så jag lånade tillbaka den sen utan att han märkte det och provade den 40 gånger under helgen.
  • Nataluskan

Haha min har gjort likadant med den jag skall få på fingret imorron och den stora fina "riktiga" ringen är inte hämtad än utan det blir straxt innan vi åker ner till Polen, så jag kommer nog inte hinna varken bli frestad att prova eller hinna
    Annars skulle jag säkert prova den 5011 ggr också...
    Känner sig säkert som ett barn på julafton

• Nataluskan

Nu är jag Fru Haglund för första gången

Kändes lite halvlustigt i rådhuset men vigselförättaren läste en dikt och sen kom själva cermonin, fort gick iallafall men vi hade tillsammans med våra vittnen en mycket trevlig eftermiddag och kväll

• Troll-P

Nataluskan! Nu är du fru! Visserligen tjuvstartade du lite men det är lika kul för det! Grattis!

• Nataluskan

Tack Troll-P.
    Som de sa på jobbet detta är ju bara förrätten
    Lightvarianten
    Ett steg på vägen mot altaret..

• MrsFellerA

Nataluskan
    Grattis! Trevligt med en liten förgrej sådär...

Svar på tråden Mars-April 2008 fortsättningstråd....