• Miss Blue

***080823 del 2***

Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!

• Svar på tråden ***080823 del 2***
  • Fru G 2008

Hej!
    Här är ännu en brud som ska gifta sig 23/8! Vi gifter oss i Råda kyrka i Mölmlycke och festen efter har vi på Stensjöhill Herrgård!

• Miss Blue

Välkomna alla nya!!
    Vad kul att vi blir flera!!!!!

• nicolina2008

Miss Blue skrev 2008-02-11 10:07:33 följande:

Vad kul att du är nöjd med tiaran!Det kan ju vara ett lotteri med att skicka efter via nätet ibland.Aha fiina klänningar (eller är det samma, de var rätt lika)! Vad är det för märke?Vad blir det till M2B då? Frackcoat eller?
    Ja, det är samma klänning. Det ända jag fundera på är hur det är att gå och dansa i den...Det är en Apera. M2b provade en Nehro som han passade jättebra i. Det bli antingen en Nehro eller en Frackcoat.
  • Miss Blue

Vad är en nehro?????

nicolina2008 skrev 2008-02-11 11:12:02 följande:
    Miss Blue skrev 2008-02-11 10:07:33 följande:
    Ja, det är samma klänning. Det ända jag fundera på är hur det är att gå och dansa i den...Det är en Apera. M2b provade en Nehro som han passade jättebra i. Det bli antingen en Nehro eller en Frackcoat.
  • nicolina2008

Med risk för att göra reklam men sök på Uppklädd. Jättesnygga herrkläder.

• Miss Blue

Tycker inte det ser ut att vara så stor skillnad mellan nehro och frackcoat....
    Det skulle väl vara mönster och färg...??

• sotj

Ingarö08: Vad skrev ni på ert Save the date kort? Behöver inspiration hihi

• 23augusti2008

hej hej!

jag gifter mig ocksâ den 23 aug 08!!

Blir borgerligt bröllop med endast närmaste familjen.

Vi gifter oss ganska tidigt (kl 12) sâ vi tänkte (kanske, det är inte fastställt ännu) ha fixat olika smârätter i förväg för att ha nân slags buffé hemma efter vigseln pâ râdhuset och bara ta det lugnt. Och senare pâ kvällen ha bröllopsmiddag pâ restaurang, som vi ännu inte har hittat.

Vad tycker ni om detta?

Annars har jag hittat ett ställe som fixar bâde hâr och make-up, hoppas bara de har öppet tidigt sâ man hinner..!

Letar efter hotell ocksâ för bröllopsnatten. Hittade ett med bubbelpool men de ska visst renovera rummet och de vet inte än när det kommer bli klart.. surt!!

Har hittat den perfekta klänningen, som självklart är alldelles för dyyyyyyyyyyr!! deprimerad! =)

ja det är väl allt än sâ länge..!

lycka till till er alla

• Fru G 2008

Hej igen!
    Stavar som en kratta ;- ) Mölnlycke ska de vara och inget annat!

• nicolina2008

Vad rolig att vi är så många!

Miss Blue: Nä, de är inte så stor skillnad på dessa 2. Det är skärningen som är lite annorlunda på nehro.

Svar på tråden ***080823 del 2***