• Miss Blue

***080823 del 2***

Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!

• Svar på tråden ***080823 del 2***
  • Miss Blue

AnnaoHenrik
    Vad tråkigt! Ja det är bara att hoppas att han får permission. Det är ju ett giltigt skäl- bröllop! Håller tummarna stenhårt!
    När får ni besked om han får det eller inte??

nicolina2008
    Trist, finns det inget annat ställe du kan gå?
    Eller kanske boka in en tid så det finns mer tid för DIG?
    Lycka till!
    Jag hade en helkass första provning, den andra var helt annorlunda!!
    Hittade du något i stressen som du gillade?

• nicolina2008

Hon som jobbade där rekomenderade mig att komma en vardag men plockade fram dem jag ville prova (som jag hade sett på bild). Har mer och mer börjat luta åt en sjöjungfrumodel, provade en som var jättefin.

Men jag har ett par ställen till som ska besökas!

• Miss Blue

Kolla på fler ställen rätt var det är hittar du klänningen med stort K

• Miss Blue

Nu är det helt spikat med mina tärnor!
    Det blir 2st (en har hoppat av och en tillkommit.
    Känns skönt att det ÄNTLIGEN är klart! Nu kan jag börja koncentrera mig på annat istället

På lördag ska vi åka till Norrköping och titta på ring till mig, ska bli så kul!!! Hoppas bara att vi hittar något som jag gillar och som vi har råd med..

• AnnaochHenrik

Å, vad kul att kolla på ring, det var jättekul tyckte jag, speciellt när jag såg prislappen! Vi kom undan mycket billigare än vi hade trott!

• nicolina2008

Jag föll för en ring som vi fick prisförslag på, det blev lite mer än vad jag hade tänkt mig...Men sååå vacker!

• Miss Blue

Vad ska ni ge/har gett för era ringar?

• AnnaochHenrik

Min kostade 4500, hade räknat med åtminstone 3000 till, men är drömringen så billig så klagar man inte direkt
    Sambons kostar 2500, för en enkel slät ring (likadan som förlovnigsringen fast i vitguld)
    Båda våra ringar hade vi flyt med, det var rea när jag köpte min så den var nedsatt med drygt 2000, och sambon köpte sin via nätet och kom undan tokigt billigt jämrt med i butik!

• Miss Blue

AnnaoHenrik
    Hur har det gått med er bestman/toastmaster, får han permission eller inte?

Fick en fiiin present av min kära mamma idag, hon hade köpt en silverfärgad kuvertväska till mig!! Blir perfekt att ha på bröllopet!!

• AnnaochHenrik

Det är fortfarande inte klart... Han är nästan mer stressad än jag stackaren, han vill ju så gärna vara med nä vi gifter oss... Han ringer runt och undersöker, och väntar nu på svar från sin chef. Håller tummarna för att vi får svar imorgon!

Kul med present från mammsen, gulligt av henne!

Svar på tråden ***080823 del 2***