***080823 del 2***
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Hoppas att han får permission, speciellt när han så gärna vill själv oxå.
Håller tummarna för er!
Vore ju skönt om ni kan få besked snart, om han inte kan vill man ju gärna hinna hitta någon annan att fråga.
Har ni någon back-up person??
Jooo min mamma är go´ jag blev jätteöverraskad!
Plus att hon hade sprungit omkring i skoaffärer och kollat om det fanns några snygga silverskor! Hon är för snäll mamsen lilla
Ja, precis, hoppas på besked snart! Vi har ingen backup, kommer inte på någon som kan funka heller... men än så länge håller vi tummarna för att han ska kunna komma, börjar bekymra oss för "reservtoastmaster" om han får nej på permissionsansökan!
Miss Blue skrev 2008-01-31 10:56:38 följande:
Ska ni skicka era inbjudningar till alla hjärtans dag eller ni väntar? Det e ju många i aug tråden som ska skicka ut dem då.
Vi har fått ut semesterlistorna på jobbet nu också så jag tror att vi ska skicka ut dem då.
Vi ska vänta tills april med inbjudingskorten tror jag. Vi skickade med Spara datumet:080823 i våra julkort till hela släckten så de anar ju att nåt är på G. Och nästan alla vänner som vi har tänkt bjuda vet redan...
Vi ska också vänta lite med våra... Mars/april nån gång har vi tänkt oss, med OSA i början av juni. De flesta vet redan om vilket datum det blir i och för sig, men jag vill inte att folk ska hinna glömma bort att de fått en inbjudan innan det är dags för OSA...
Fast mest handlar det nog i ärlighetens namn om att jag ska få tummen ur och faktiskt göra klart inbjudningskorten, inte en chans att jag fixar det innan alla hjärtans dag!
Vi har bestämt att vi ska skicka ut i mitten av mars, våra inbjudningskort+kuvert är klara att skicka iväg.
Jag är ivrig att skicka ut dem tidigare, men M2B tycker att vi kan vänta till mars...gaaaaaaaaahhhhh
Fast har vi lyckats hålla det hemligt så här länge kan vi nog stå ut i ca 1,5 månad till!
Miss Blue skrev 2008-02-01 08:38:52 följande:
Vi ska också gifta oss då...
Vi har bestämt
Kyrka
festlokal
Beställt diamanter till min mammas gamla ring
Bestämt toastmadam
Funderat på inbjudningskort och band till festen
Ja, sen var det inte så mycket mer......
jo, köpt klänning också....