***080823 del 2***
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!
DJ in a box är en automatisk musikanläggning där Du själv väljer musiken inför festen eller arrangemanget
DJ in a box har spelat på över 1000 fester och arrangemang runt om i landet sedan starten 2004 och fått 10.000-tals mäniskor att dansa och ha kul. DJ in a box passar till alla typer av fester såsom Bröllop, födelsedagsfest, firmafest, kickoff, julfest, disputation, barnkalas, föreningsfest, nyårsfest mm.
Boka här direkt på hemsidan eller Kontakta oss för ett lyckat arrangemang!
Så här fungerar det:
1. Bli medlem
2. Boka en utrustning
3. Välj musiken här på hemsidan
4. Hämta utrustningen
5. Festa till din favoritmusik
6. Lämna tillbaka utrustningen
Jättefina!!
puff
puffar upp tråden lite, och meddelar att här händer det inte ett skvatt på bröllopsplaneringsfronten just nu...
Rätt skönt faktiskt, att känna att man tagit tag i allt man borde ta tag i och inte alls ha bråttom! Hur går det för er andra?
Det går fint. Jag e ju en sådan där pysselmänniska så just nu e jag färdig med mina etiketter till såpbubblorna och har börjat klistra på dem. De finns i mitt galleri. Ska börja lite smått med omslaget till festprogrammen.
Hofsan: Å, vad fina såpbubbleflaskorna blev! Man blir nästan lite sugen på att testa själv... Men jag har på tok för mycket att göra den här våren redan som det är (har märkt att världen faktiskt inte stannar bara för att man planerar bröllop konstigt nog) , så jag ska pyssla så lite som möjligt, inbjudningskorten får räcka.
Åh hej på er!
Ett livstecken
Vi har oxå rätt lugnt, har frågat tärna nr 3 och hon sa JA till 99% (jag sa att hon kunde fundera lite och återkomma).
Fick ta det per telefon tyvärr (sjuka barn hela tiden..) men det funkar, de trodde att jag var gravid!!!!
Så de hade verkligen inte anat något (var lite ivrig om att vi skulle träffas....he he). Men hon blev jätteglad och ärad att bli tillfrågad. Men jag ropar inte hej än.......
Sen har vi gjort klart kuverten till inbjudningarna (förutom 2st som vi söker de rätta adresserna till, men det är snart!)
Jaha, idag kom första större bakslaget i bröllopsplaneringen... Han som ska vara best man/toastmaster ska åka till kosovo på utlandstjänstgöring över sommaren... Så om han inte får hemresepermission just över vårt bröllop, så kommer han inte. Blä.
Dels var han det självklara valet som toastmaster, kan verkligen inte komma på någon annan som står oss nära som kan ställa sig inför 110 personer och fixa det bra, så jag har tokångest över hur det ska lösa sig med toastmasteruppgiften... Sen är han ju en av sambons absolut närmaste vänner också, så det känns jättetrist om han skulle missa vårt bröllop. Sambon kan inte tänka sig någon annan vid sin sida på vår dag, så i såna fall skippar han best man överhuvudtaget...
Just nu håller vi alla tummar vi har för att hans befäl kan planera in hans permission så att han kan medverka ändå, han skulle ringa och prata med den som har hand om det imorgon...
Bortsett från mig och sambon, är han den viktigaste personen på vårt bröllop...
Håll ett par tummar åt mig, så är ni söta!
AnnaochHenrik Jag håller tummarna.
Miss Blue Tack för infon.
Själv var jag och provade lite klänningar i lördags, vilket visade sig va ett misstag. Det var sjukt mycket folk i den lilla butiken. Kändes stressig, och jag kunde knappt se hur klänningarna (som jag lyckades få prova) satt.
Måste gå på en vardag nästa gång.