• Miss Blue

***080823 del 2***

Halloj alla brudar som gifter sig 23 augusti 2008, nu är det dags för del 2! Välkomna att dela med er om er planering och allt annat skoj inför bröllopet nästa sommar!

• Svar på tråden ***080823 del 2***
  • Miss Blue

Var har du beställt tiara?? Bild? *nyfiken*

Kul med klänningsprovning!!! Lycka till

nicolina2008 skrev 2008-02-08 09:13:35 följande:
    Jag har beställt en Tiara som jag väntar på och på onsdag ska jag och mamma gå och titta/prova klänningar! Det rör på sig iallafall!
  • Hofsan

Ja det är fint om monogrammet får gå som en "tråd" genom hela bröllopet. Kommer att ha det på inbjudningarna, vigselprogrammen, festprogrammet, tackkorten, cd omslagen, på ljusen och kanske nån mer stans.

• Hofsan

Haha har ju det på såpbubblorna också kom jag på...

• nicolina2008

Tror jag fick in en bild på Tiaran.

• Miss Blue

Jättefin!
    Var har du hittat den??

nicolina2008 skrev 2008-02-08 09:52:16 följande:
  • nicolina2008

På Dreambrides webbshop! Jag hoppas den är lika fin i verkligheten och jag hoppas den kommer IDAG!!!

• AnnaochHenrik
    nicolina2008 skrev 2008-02-08 09:52:16 följande:
    Superfin tiara! Hoppas den är lika fin i verkligeheten!
    Jag har lagt in en bild på min krona i mitt galleri nu, jag är superförtjust i den!
  • Bröllop 2008

Annaoch Henrik: Det är bara vals, vi är inte så bra på att dansa så vi tänkte att det räcker att försöka lära sig en dans Fast man över på både vals och winervals. haha det ska bli spännande!

• Miss Blue

Vad fin kronan är!
    Ska du ha slöja oxå?

AnnaochHenrik skrev 2008-02-08 13:19:04 följande:
    Superfin tiara! Hoppas den är lika fin i verkligeheten!Jag har lagt in en bild på min krona i mitt galleri nu, jag är superförtjust i den!
Svar på tråden ***080823 del 2***